CATRICE

Niedawno wybrałam się do drogerii w poszukiwaniu mojej dawno już wymarzonej paletki do makijażu w odcieniach neutralnych. Gdy tylko podeszłam do stoiska Catrice od razu w moje oczy wpadła paletka cieni Absolute Nude. Piękne odcienie brązu od razu skojarzyły mi się z mleczną czekoladą- którą bardzo lubię :) . Ostatnio bardzo podobają mi się czekoladowe brązy , nawet zmieniłam kolor włosów na czekoladkę.

Zdjęcie

Od producenta: sześć cieni nude w jednej palecie-subtelny piasek, delikatny beż i cztery odcienie brązu. Delikatna faktura z dużą zawartością pigmentu tworzy naturalnie wyglądający makijaż oka.


Zdjęcie


Moja opinia: W palecie znajduję się sześć odcieni zaczynając od delikatnego kremu ,kończąc na ciemnym brązie. Do opakowania dołączony jest podwójny pędzelek. Cienie są delikatnie błyszczące, ale według mnie nie są dobrze na pigmentowane (co zapewnia producent). Niektóre odcienie po nałożeniu dużo się od siebie nie różnią .Myślę że barwy powinny być bardziej nasycone ,wyraziste. Po nałożeniu makijaż oka w miarę długo się utrzymywał i kolory wyglądały korzystnie ,lecz produkt posiada dużą wadę - cienie osypują się czego bardzo nie lubię. Paletkę zużyję do końca ,ale moje marzenie o idealnej paletce w odcieniach nude prysło.   


Zdjęcie

8 komentarzy:

  1. Ja jestem zupełnym beztalenciem jeśli chodzi o makijaż no może poza tuszem i eyelinerem od których jestem uzależniona :) a przez tą łaciatą czekoladę to hmmm skusiłam się na przegląd szafek :D dobrze, że znalazłam bombonierkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też bez eyelinera nie mogę żyć tak jak bez czekolady;) ,której już dawno nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  3. A może ta sławna paleta z Lovely? Podobno jest bardzo podobna do jednej z paletek Naked.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak skończę paletkę Catrice na pewno spróbuję ;)

      Usuń
  4. thx bardzo:)

    może jesteś zainteresowana follow bloga & fb ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie odcienie, ale zawsze muszą być przełamane dla kontrastu mocniejszym akcentem.

    OdpowiedzUsuń