MASCARA AERO VOLUME AVON

Tym razem zamówiłam z Avonu mascarę . Mój stary tusz mi się skończył i postanowiłam spróbować czegoś nowego. Padło na tusz Aero Volume .Dostępne kolory to Blackest Black, Black i Brown Black. Cena regularna produktu 36 zł. , w promocji dostępny za 17,99.

Zdjęcie


Od producenta: Dzięki technologii "Zero Gravity" jego formuła zawiera cząsteczki wypełnione powietrzem ,a to sprawia że rzęsy są pogrubione, a jednocześnie lekkie i uniesione. Do zachwycającego efektu przyczynia się również nowatorska szczoteczka z długimi, miękkimi włóknami, która unosi rzęsy i równomiernie pokrywa je tuszem.

Zdjęcie

Moja opinia : opakowanie śliczne ,w moim ulubionym niebieskim kolorze. Po pomalowaniu rzęsy są pogrubione ,uniesione i lekko wydłużone .Zgadzam się w tej kwestii z producentem. Skoro mój mąż zapytał co zrobiłam z rzęsami że mam takie długie ,to coś musi w tym być. Fajne w tuszu jest to że nie powoduje efektu sztucznych ,ciężkich rzęs.  Ja wybrałam kolor Black i jak dla mnie jest on mało na pigmentowany. Następnym razem wybiorę Blackest Black ,może będzie lepszy efekt.
Zdjęcie

5 komentarzy:

  1. Przyznaję się bez bicia, że od lat uzależniona jestem od jednej maskary i pomimo prób nie znalazłam doskonalszej. MF false lash effect to mój ideał :) Buziaki Alu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie próbowałam jeszcze , pewnie to kosmetyk z wyższej półki;)

      Usuń
    2. Średniej :) W promocjach Rossmann ok 35 zł :D Miłego dnia Alu.

      Usuń
  2. Często używam kosmetyki z Avonu i jestem zadowolona. Trzeba po prostu trafić na coś co nam odpowiada. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie ,nie wszystkie kosmetyki są dobre -ja też mam kilka ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń