O włosach...Dermena

Od dłuższego czasu borykam się z wypadaniem włosów. Stosowałam już różne wcierki kupione w aptece, ampułki Seboradin ,  szampony zapobiegające wypadaniu i nic nie pomagało. Kolejnym zakupem był polecony przez farmaceutkę szampon Dermena. I to był strzał w dziesiątkę ,ponieważ już pod koniec pierwszej buteleczki zauważyłam znaczną różnicę. Do tej pory zużyłam trzy buteleczki.


Zdjęcie

Od producenta: szampon hamuje wypadanie włosów i stymuluje ich odrastanie .Po jego zastosowaniu włosy są mocniejsze, a skóra  odzyskuje naturalną równowagę. Nie obciąża włosów. Efekt związany z zahamowaniem wypadania włosów ustępuje w ciągu 3-4 tygodnia codziennego stosowania.


Moja opinia : zgadzam się z producentem -szampon stosowałam codziennie i faktycznie szybko zauważyłam poprawę. Wypadanie zmniejszyło się,  zauważyłam też małe odrastające włoski. Niestety problem jest taki ,że gdy tylko przestanę stosować szampon Dermena problem powraca. Może macie jakąś radę co zrobić by mieć piękne ,gęste włosy :)

2 komentarze:

  1. Alu też używałam tego szamponu i byłam średnio zadowolona :) Na włosy koniecznie tabletki drożdże ze skrzypem na zmianę z calcium pantothenicum - u mnie świetne efekty. I wizyta u dermatologa - czasami potrafią wymyślić coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za radę na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń