Dax Cosmetics Samoopalacz w piance.

Z racji tego ,że nadeszła wiosna postanowiłam kupić samoopalacz. Pani z drogerii Natura  poleciła mi produkt firmy Dax Cosmetics -samoopalacz w piance. Zapłaciłam za niego ok.17 zł (pojemność 150ml)

Zdjęcie

Od producenta: Dzięki wyjątkowo delikatnej formule pianki preparat łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze. Już po jednej godzinie od nałożenia skóra zmienia kolor. Pełen efekt brązujący uzyskuje się po czterech godzinach. Pianka szybko się wchłania, nie tworzy smug. Zawiera wysokiej klasy, naturalny składnik brązujący posiadający Ecocert oraz składniki pielęgnacyjne: wyciąg z lilii wodnej ,d-pantenol i witaminę E, które intensywnie nawilżają, łagodzą podrażnienia oraz chronią skórę przed przedwczesnym starzeniem. Pianka posiada delikatny, przyjemny zapach. Aby uzyskać głębszy odcień opalenizny ,należy powtórzyć aplikacje po ok. trzech godzinach. Dla podtrzymania efektu stosować co 2-3 dni.

Zdjęcie

Skład: Aqua, Glycerin, Dihydroxyacetone, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Panthenol , Butylene Glycol, Nymphaea Alba Flower Extract, Tocopheryl Acetate, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum.

Zdjęcie


Moje opinia: Bardzo fajny produkt dla osób którym zależy na delikatnej ,naturalnej opaleniźnie.Super formuła w piance gwarantuje doskonałe rozprowadzenie produktu na skórze bez żadnych zacieków i plam. Samoopalacz szybko się wchłania i delikatnie nawilża skórę .Przy nakładaniu produktu czuć delikatny kwiatowy zapach ,niestety po kilku godzinach od nałożenia wyczuwam specyficzny zapach samoopalacza. Produkt nie zapycha i nie podrażnia mojej skóry.
Zdjęcie

6 komentarzy:

  1. :D Alu bardzo mi pomogłaś tym postem :D szukam samoopalacza który poradzi sobie z moją nieopalaną przez ostatnie 2 lata skórą i spowoduje delikatny efekt opalenia :) A forma pianki wygląda super - tego jeszcze nie miałam :D Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ,pani w drogerii poleciła mi także jednorazową chusteczkę samoopalającą tej samej firmy może to byłby fajny pomysł na wypróbowanie czy produkt będzie Ci odpowiadał .

    OdpowiedzUsuń
  3. NIe przepadam za samoopalaczami, ale fajnie że jesteś z niego zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja też latem często używam samoopalaczy :)

      Usuń