KRYOLAN CONCEALER CIRCLE



Dziś chciałabym opowiedzieć wam kilka słów o korektorze Kryolan. Do jego  zakupu  namówiła mnie moja kosmetyczka ,która używa go także w swoim salonie. Było to dokładnie rok temu i zapłaciłam za niego ok. 80 zł. Teraz korektor na pewno można dostać w tańszej cenie. Moje kółeczko to No.1 zestaw kolorów :XO-X4-X7-X66-X51-X4W. Przepraszam za wygląd opakowania ,które zostało przeze mnie dość zmasakrowane, jest to wynik częstego używania.

Zdjęcie


Opis: Magiczne kółko kamuflaży to specjalistyczny zestaw 6 różnych odcieni kamuflaży w jednym opakowaniu. Kosmetyk niezawodnie radzi sobie z każdym defektem skóry. Blizny potrądzikowe popękane naczynka, przebarwienia i zasinienia znikną w mgnieniu oka. Każda niedoskonałość skórna pozostanie niewidoczna przez cały dzień. Kamuflaże nie przesuszają pokrytej nim  skóry ,posiadają właściwości nawilżające. Produkt dostępny jest w kilku kolorach.

Zdjęcie


Moja opinia: Zgadzam się z opisem produktu. Kółko kamuflaży to bardzo fajna sprawa. Naprawdę zakrywa u mnie przebarwienia ,czego wcześniej nie mogłam zatuszować innym korektorem. Ma delikatny ,słabo wyczuwalny kremowy zapach .
 Mi osobiście najlepiej rozprowadza się go palcami ,dlatego że jest on dość tępy. Pod wpływem ciepła dłoni zmienia delikatnie konsystencje i wtedy można łatwo go nałożyć. Kolory można ze sobą mieszać. Świetnie sprawdza się gdy mamy jakieś specjalne wyjścia. Szkoda że nie wybrałam ciemniejszego koloru .Produkt jest bardzo wydajny .Korektor ma jednak wadę, przy nałożeniu pod oczy uwydatnia zmarszczki .

4 komentarze:

  1. Przyznaję, że 2 miesiące temu kupiłam sobie swój pierwszy korektor i bardzo go polubiłam :) Szkoda że Kryolan uwydatnia zmarszczki, trochę to niebezpieczne :) ale jestem na etapie odkrywania a więc nigdy nic nie wiadomo ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie chciałam korektor pod oczy ,no ale niestety ten się nie nadaje:)

      Usuń
  2. ja mam paletkę korektorów z innej firmy, ale faktycznie taki kosmetyk to super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nieraz lepiej trochę dopłacić i mieć dobry produkt:)

      Usuń