KUPIĘ NIE KUPIĘ ..

Dziś przedstawiam mały projekt denko ,czyli produkty które zużyłam w ostatnim miesiącu.

 
Zestaw Avon pianka do włosów i spray nabłyszczający.
 Zaczynając od pianki produkt dość fajny włosy są uniesione u nasady -co bardzo lubię ma jednak minus a mianowicie konsystencja jest dość lejąca i trzeba uważać by nie spłynęła z dłoni.
 Czy kupię ponownie - nie wiem, może jak będzie na dużej promocji. Drugi produkt to spray nabłyszczający- nie widzę żeby po jego użyciu włosy się pięknie błyszczały. Czy kupię ponownie -nie.



Szampon do włosów L'oreal który ma za zadanie wzmacniać i odżywiać nasze włosy. Szampon ma przyjemny zapach ,fajną konsystencję ,dobrze się pieni,jedyne co zauważyłam to bez nałożenia odżywki moje włosy zaczęły się elektryzować czego nie lubię . Ale faktycznie mniej wypadają . Czy kupię ponownie : raczej tak.
Lakier do włosów Wellaflex mocno utrwalający ,hmmm nie wiem czy tak mocno utrwala, ponieważ nieraz w ciągu dnia musiałam ponownie go użyć. Wciąż poszukuję fajnego lakieru który utrzyma fryzurę w nienagannym stanie. Może coś polecicie? Czy ponownie kupię: nie wiem.
Suchy szampon do włosów Syoss , fajna rzecz jeśli nie ma się czasu umyć włosów i chce się przedłużyć ich świeżość kilka godzin. Czy kupię ponownie :Tak ponieważ dotąd nie spotkałam lepszego .

5 komentarzy:

  1. Mój ulubiony szampon Loreal :D chociaż moje włoski się po nim nie elektryzują. Ale kusi mnie suchy szampon - czasami na pewno się przyda :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie ,a szampon jest fajny nie wiem dlaczego moje włosy tak reagują spróbuję dokupić odżywkę może będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam produktów które przedstawiłaś ;)) . Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. ja miałam odżywkę z tej serii co Ty ten czarny szampon i była bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie muszę spróbować odżywki :) pozdrawiam

      Usuń