L'Biotica serum do rzęs i brwi.

Od dawna mam bardzo przerzedzone brwi .Próbowałam stosować olejek rycynowy ,ale za dużej poprawy nie widziałam brwi nadal były słabe i wypadały. Będąc w aptece postanowiłam zakupić aktywne serum do rzęs firmy L'Biotica. Cena ok.12 zł. za 7ml.produktu.

Zdjęcie

Od producenta: Aktywne serum do rzęs pobudza rzęsy oraz brwi do naturalnego wzrostu, hamuje wypadanie rzęs, odżywia i nadaje im naturalny połysk, zawiera innowacyjny kompleks ActiveLash.
Silnie regeneruje rzęsy i brwi przywracając im zdrowy wygląd. Keratyna uzupełnia niedobór składników budulcowych rzęs oraz zwiększa ich sprężystość i elastyczność. L-Arginina aktywuje wzrost rzęs ,wydłuża fazę ich rozwoju. Prowitamina B5 zapewnia rzęsom i brwiom większą wytrzymałość ,nadaje im piękny ,naturalny połysk.

Zdjęcie

Moja opinia: Produkt zamknięty jest w fiolce przypominającej tusz do rzęs. Choć jest go tylko 7 ml. starcza na długo. Ja stosuję go ponad miesiąc i jeszcze mi się nie skończył. Bardzo fajnie się go nakłada ,bo ma szczoteczkę którą można równomiernie rozprowadzić produkt. Ja stosowałam go na brwi .Plusem dla serum jest to ,że nie uczula, nie podrażnia, jest bezzapachowe, ma przystępną cenę,  fajną szczoteczkę, jest wydajny. Minusem jednak jest fakt ,że nie zauważyłam u mnie wzrostu brwi są w takim samym stanie jak przed rozpoczęciem używania .Może troszkę mniej wypadają ,ale spodziewałam się lepszego efektu. Niestety jestem zmuszona szukać lepszego produktu.

Zdjęcie
 

4 komentarze:

  1. Nie używam serum do rzęs bo mam takie w miarę :) Tusz zastępuje mi takie produkty :) Buziaki Alu

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja niestety jestem zmuszona ;) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne opakowanie. Spodziewałam się że efekt będzie zadowalający. Ja akurat nie mam potrzeby używać, ale dobrze wiedzie, żeby komuś podpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się tego spodziewałam pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń