Secret dress up


Szminka dress up your lips  firmy my Secret kosztowała mnie ok.11 złotych ,zakupiona została w drogerii Natura. Gama kolorystyczna z tej serii jest dość bogata. Ja wybrałam odcień nr 203.


 
OD PRODUCENTA:
Kremowa pomadka nadająca ustom intensywny i długotrwały kolor oraz satynowe wykończenie.


SKŁAD:
RICINUS COMMUNIS SEED OIL, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, ISOCETYL STEAROYL STEARATE, OCTYLDODECANOL, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, PARAFFINUM LIQUIDUM, VP/HEXADECENE COPOLYMER, ISOCETYL STEAROYL STEARATE, CANDELILLA CERA, ETHYLHEXYL COCOATE, GLYCERYL STEARATE, PARFUM, POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE, ETHYLENE/VA COPOLYMER, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SPILANTHES ACMELLA FLOWER EXTRACT, TOCOPHEROL, BETA-SITOSTEROL, SQUALENE, CAPRYLHYDROXAMIC ACID, CAPRYLYL GLYCOL, GLYCERIN, SILICA DIMETHYL SILYLATE, ANISE ALCOHOL, LIMONENE, LINALOOL, [+/- MICA, CI 15850, CI 15985, CI 16035, CI 19140, CI 42090, CI 45410, CI 77002, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77718, CI 77891]

 
MOJA OPINIA: Kolor który wybrałam bardzo mi się podoba. Opakowanie jest zwyczajne ,ale jak za taką cenę nie można zbyt wiele wymagać. Pięknie wygląda na ustach, jest kryjąca ,rozprowadza się bardzo fajnie. Zapach ma delikatny z nutą wanilii. Szminka fajnie nawilża moje usta ,nie wysusza ich i nie podkreśla suchych skórek. Niestety jedyna wada to trwałość. Szminka ściera się z ust nierównomiernie. Na moich ustach utrzymuje się krótko i często muszę poprawiać makijaż.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor. To co mogę ocenić ze zdjęcia :) Cena bardzo przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się kolor ładny tylko szkoda że nie trwała, pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ja jestem fanką błyszczyków i szminki w kredce Astor bo do tej pory wszystkie inne szminki mnie rozczarowują :( Pozdrawiam Alu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie miałam jeszcze szminki z Astor :)Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. kolorek bardzo fajny, u mnie żadna szminka długo się nie trzyma ;D

    OdpowiedzUsuń