ZIAJA 25+

Tym razem chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat kremu Ziaja 25+ .Jest to krem nawilżająco- matujący przeznaczony do cery tłustej i mieszanej. Krem kupiłam w aptece ,cena10 zł .

 
OD PRODUCENTA : Lekki, nawilżający krem - zapewnia efekt matowej cery oraz zmniejsza widoczność porów skóry i zaskórników. Przywraca równowagę cerze tłustej i mieszanej. Redukuje wydzielanie sebum i powstawanie zaskórników.
Działanie:
- absorbuje nadmiar sebum,
- likwiduje połysk i matuje skórę,
- zmniejsza aktywność gruczołów łojowych,
- redukuje widoczność porów i zaskórników,
- wiąże wodę i zapobiega jej nadmiernej utracie,
- trwale nawilża naskórek oraz głębsze warstwy skóry,
- skutecznie regeneruje lipo-strukturę naskórka,
- chroni przed promieniami UV i przedwczesnym starzeniem.

 
SKŁAD:  Aqua, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Cyclopentasiloxane, Octocrylene, Butylene Glycol, Enantia Chlorantha (Bark) Extract, Oleanolic Acid, Glycerin*, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Cetyl Alcohol*, Cyclomethicone, Dimethiconol, Stearyl Alcohol*, Cetearyl Olivate*, Sorbitan Olivate, Sorbitan Stearate*, Caesalpinia Spinosa Gum, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, DMDM Hydantoin, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Benzyl Salicylate, Coumarin, Amyl Cinnamal, Limonene, Cinnamyl Alcohol, Citric Acid*



MOJA OPINIA: Krem jest w białym ,wygodnym słoiczku pozwalającym bez problemu zużyć produkt do końca. Doskonale nawilża skórę, świetnie się rozprowadza. Moja skóra dosłownie go chłonie .Ma bardzo delikatną konsystencję i przyjemny zapach. Nie powoduje zapychania ,nie roluje się na skórze i świetnie nadaje się pod podkład.Niestety krem jak dla mnie jest mało wydajny .Szkoda że nie ma większego SPF.








8 komentarzy:

  1. Ja lubię często zmieniać kremy - i ciągle szukam ideału :) ale cerę mam raczej suchą i jakoś trudno mi dopasować krem dlatego od jakiegoś czasu używam serum i na to olejek :) Efekt jest niezły :D Co u Ciebie kochana Alu ? jak pazurki, trenujesz czasami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w przeciwieństwie do ciebie mam cerę mieszaną i też mi trudno dopasować krem i podkład ,aby cera się nie świeciła. Pazurki Izuniu nadal ćwiczę ,no nigdy nie dojdę do takiej perfekcji jak Ty, ale na święta zrobiłam sobie jeden z wzroków który widziałaś na moim zdjęciu(email) i myślę że efekt nie był najgorszy.

      Usuń
  2. Lubię bardzo kremy, które mają lekką konsystencję. Niestety mają one jedną wadę - są wtedy mało sa wydajne. Ty też to zauważyłaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam kilka pozytywnych recenzji o tym kosmetyce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ,dlatego postanowiłam wypróbować .

      Usuń
  4. ja uwielbiam tą serię ziaji. używam tego kremu też, tylko nie matującego, tylko wygładzającego bo mam suchą skórę, więc mat raczej jest niemile widziany u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kremik bardzo fajny, tylko mało wydajny bo już mam koniec:(

      Usuń