Avon Gel finish

Tym razem moje zamówienie z Avonu skupiło się na żelowych lakierach do paznokci. Nowe żele mają zapewnić bardzo intensywny kolor, gładkość i ochronę oraz supermocny połysk .Mamy do wyboru wiele pięknych kolorów. Zamówiłam pięć lakierów.
 Jako pierwszy prezentuje kolor Mauvelous.




 
 
Moja opinia : Kolor lakieru po prostu przepiękny ,od razu wpadł mi w oko. Lakier ma fajną konsystencję ,dobrze się rozprowadza .Do uzyskania fajnego ,głębokiego koloru potrzebne są dwie warstwy lakieru. Bardzo dużą zaletą żelu jest to ,że  bardzo szybko schnie (na co szczególnie zwracam uwagę) .Niestety żel u mnie utrzymuje się około 3 dni ,potem zaczyna delikatnie schodzić.(dodam że przechodził testy w ciężkich warunkach :) -prace domowe ,ogrodowe itp.) Cena promocyjna 12.99.

2 komentarze:

  1. Alu przepiękny kolor i wcale się nie dziwię, że wpadł Ci w oko :) wiem, że już Ci to napisałam ale muszę powtórzyć - ale masz piękne dłonie i pazurki :D Całuję kochana, miłego wieczorku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komplement kochana ,ale do Twoich mi daleko wiesz o tym :)

      Usuń