GEL FINISH

Dziś przedstawiam mój ostatni kolor gel finish z Avon. Kolor nosi nazwę Parfait Pink, jest to mocny soczysty róż. Lakier w nienagannym stanie utrzymał się na pazurkach trzy dni, potem zaczął się ścierać i odpryskiwać. Szczerze ,to myślałam że okrzyczane żele zrobią na mnie większe wrażenie. Lakiery niezbyt długo utrzymują się na paznokciach, co jest dużym minusem. Najbardziej jestem zadowolona z koloru Dazzle Pink, ponieważ on wydał mi się najbardziej wytrzymały. Może trwałość jego jest spowodowana drobinkami które posiada, nie wiem.






 


14 komentarzy:

  1. ładny :) ja mam właśnie na paznokciach Royal Vendetta ;) trochę się zdziwiłam, że u mnie wolno schnie, bo czytałam, że wysychanie szybkie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Royal Vendetta też piękny ,u mnie jedna warstwa wysycha błyskawicznie z drugą muszę chwilkę odczekać ale nie jest źle :)

      Usuń
  2. Ma piękny, malinowy odcień! Cudnie wyglądałby w zdobieniu z połączeniem, np. pastelowego różu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się efekt byłby piękny :)

      Usuń
  3. Pięknie wygląda ten kolor. Ładny połysk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba Krysiu :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. bardzo ładny odcień jednak wzrok przykuł ten fiolecik co jest pośrodku zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba ,jest bardzo delikatny :)

      Usuń
  5. Lakier prześliczny ale na Twoich pazurkach każdy kolor będzie wyglądał doskonale Alu :) No i widzę coraz ładniejsze zdjęcia - tak trzymaj kochana :D Buziaki, miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo kochana ,choć Tobie nigdy nie dorównam bardzo się staram:)

      Usuń
  6. ładne kolory !


    ps. a u mnie? LEOPARD DRESS na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się podobają, zaraz odwiedzę Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładną płytkę paznokci ;)
    a kolorki są ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ,kolorki mi też się podobają :)Pozdrawiam

      Usuń