KOREKTOR

Jakiś miesiąc temu w Avonie zamówiłam korektor rozświetlająco - antystresowy Calming Effects. Produkt  udało mi się kupić w promocyjnej cenie ok 8 zł., pojemność 6 ml. Cena regularna 26 zł co dla mnie jest grubą przesadą. Dostępne odcienie to Fair i Medium .Ja wybrałam jaśniejszy Fair.

 
OD PRODUCENTA:Idealna baza pod doskonały makijaż. Korektor nie tylko maskuje niedoskonałości skóry, ale również rozświetla ją i koi. Płynna formuła i specjalny aplikator pomagają w równomiernym pokryciu skóry korektorem.

 
MOJA OPINIA: Korektor wygląda jak błyszczyk do ust ,zakończony jest pędzelkiem którym fajnie nakłada się produkt. Wybrałam kolor jaśniejszy i trafiłam idealnie .Co do krycia to zupełnie nie kryje niedoskonałości na mojej twarzy .Nadaje się jako korektor pod oczy, ponieważ dość fajnie rozświetla ,ale niestety nie maskuje sińców pod oczami. Więc jak ktoś ma z tym problem to absolutnie się nie nadaje. Na plus jest to że nie podkreśla zmarszczek pod oczami ,nie jest ciężki. Korektor jest dość gęsty ,ale dobrze się rozprowadza.



3 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię Rimmel, Match Perfection Concealer - wygodny bo z pędzelkiem , krycie ma średnie ale jest lekki, nie uwydatnia zmarszczek i całkiem długo się trzyma :) Pozdrawiam Alu :) I bardzo się cieszę, że ćwiczysz z stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go jeszcze ,ale fajnie że nie podkreśla zmarszczek bo wiele korektorów tak właśnie robi:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń