Lakiery

Dziś przedstawiam kolejne dwa kolorki z mojej małej kolekcji żeli z Avonu. Tym razem padło na piękne fiolety. Pierwszy z nich ciemny odcień to Purplicious .Przepiękny kolor  - paznokcie w tym odcieniu pomalowałam jedną warstwą ,myślę że efekt wyszedł zadowalający. Drugi kolorek jaśniejszy to Lavender Sky , piękny delikatny fiolecik także bardzo przypadł mi do gustu. Przy nałożeniu tego kolorku nałożyłam dwie warstwy ,ponieważ jedna wydała mi się za blada. Myślę że kolorki są fajne, wiosenne , jak Wam się podobają? Wspomnę jeszcze że lakier utrzymuje się ok. trzech dni na pazurkach troszkę mało :(  , ale za to schnie błyskawicznie :)






4 komentarze:

  1. ^_^ Alu kochana nawet nie wiesz jak się cieszę, że nie poddałaś się i próbujesz :) A nie mówiłam, że wszystko jest kwestią wprawy :) Pięknie dobrane kolorki ( moje ukochane fiolety) i pięknie odciśnięty wzór :) Tak trzymaj kochana :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję kochana wiesz że gdyby nie Ty to nic by z tego nie było :) ,a zamawiając lakiery od razu pomyślałam o Tobie że pewnie spodobają Ci się kolorki :) mi podoba się szczególnie jaśniejszy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń