Maska arganowa

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na temat maski arganowej Eveline Cosmetics.
Maska ma pojemność 500 ml. Produkt kupiłam w Biedronce.

 
PRODUCENT: Innowacyjna maska do włosów 8 w 1 skutecznie uzupełnia ubytki keratyny, intensywnie regeneruje i odbudowuje włosy farbowane, rozjaśniane oraz zniszczone. Formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne, działające w synergii z olejkiem arganowym i płynną keratyną, chroni kolor oraz przywraca włosom elastyczność i piękny połysk. Głęboko odżywia i wzmacnia strukturę uszkodzonych i osłabionych włókien włosów. Natomiast po zastosowaniu włosy stają się jedwabiście gładkie, lśniące i miękkie w dotyku. Łatwo się rozczesują i nie puszą się. Lekka formuła nie obciąża i nie zostawia żadnych osadów we włosach.


Kompleksowe działanie 8 w 1 :
1.Odbudowa włókna włosa.  2.Nawilżenie i wygładzenie. 3.Odżywienie i wzmocnienie. 4.Intensywna regeneracja. 5.Połysk od nasady aż po same końce włosa. 6.Miękkie i elastyczne włosy. 7.Łatwe rozczesywanie i stylizacja. 8.Ochrona przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.
Maskę należy stosować 2-3 razy w tygodniu, pozostawiając na włosach na 3-5 minut.

 
MOJA OPINIA: Zacznę może od opakowania produktu, które od razu przykuło moją uwagę w sklepie. Jest to piękny, czarny słoik  na którym z przodu i z tyłu widnieją etykiety z opisem produktu. Jest ono bardzo wygodne w użyciu. Można bez problemu zużyć kosmetyk do końca.
Maska ma  gęstą konsystencję przypominająca budyń. Jest ona koloru żółtego. Produkt bardzo łatwo rozprowadza się na włosach, nie spływa z nich i łatwo się spłukuje. Maska ma bardzo przyjemny zapach. Jest on słodki ,przypomina budyń waniliowy. Na włosach trzymam produkt dosłownie trzy minutki i efekt jest niesamowity. Po zastosowaniu włosy są miękkie, gładkie, lśniące, łatwo się rozczesują. Jestem zadowolona z maski i ciekawa kolejnych kosmetyków, ponieważ w sklepach widziałam wiele nowości od Eveline do pielęgnacji włosów.




6 komentarzy:

  1. Widziałam tą maskę w Biedronce i nawet miałam w rękach ale odłożyłam - po Twojej recenzji Alu żałuję i chyba spróbuję ją jeszcze dorwać :) Buziakiiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Biedronce było dość dużo produktów z tej serii, też będę zerkać może jeszcze coś kupię :) pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Przekażę informacje o tej masce mojej koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zraziłam sie do tej marki wiec na maske sie na bank nie skusze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi jak na razie kosmetyki służą:)

      Usuń
  4. Przynajmniej miałaś ciepło :D U nas chwilami wiatr wiał naprawdę mocno, wiosenne płaszczyki ledwo dawały mu radę. A rozgrzać się też nie bardzo było przy czym, bujaliśmy się praktycznie tylko przy Eneju, Loce, Piersiach i Cleo.

    OdpowiedzUsuń