RIMMEL MATCH PERFECTION

Rimmel match perfection kupiłam w drogerii Natura. Za 30 ml. produktu zapłaciłam ok38 zł.


OD PRODUCENTA:Kryjący, niepozostawiający śladów podkład z zaawansowaną technologią Smar t- Tone dla efektu nieskazitelnej, perfekcyjnej cery w każdym świetle. Wzbogacony drobinkami szafiru dla efektu świetlistej i promiennej cery. Trwałość makijażu przez cały dzień.


MOJA OPINIA: Jak dla mnie za tłusty:( Myślałam że produkt będzie fajnie krył i da matowe wykończenie ,ale się myliłam .Nie kryje niedoskonałości ,nie utrzymuje się długo .Po nałożeniu moja skóra się świeci ,gdyby nie puder matujący tej samej firmy musiałabym przestać go używać. Jak dla mnie nie daje efektu nieskazitelnej cery jak obiecuje producent. Co prawda ma przyjemny zapach i dość fajną konsystencję ,ale to jedyne co widzę w nim pozytywnego .Produkt na pewno nie dla mnie .Na pewno nie kupię ponownie.
 
 





 

3 komentarze:

  1. Dla mnie sprawdzony matujący podkład to VICHY DermaBlend. Cena trochę odstrasza, ale efekt jest wart tej ceny. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj muszę zerknąć na niego jak będę na zakupach. Dziękuję za informacje :)

      Usuń
  2. Kupiłam go na promocji -49% w Rossmannie, tylko dlatego, że skończył się mój ulubiony podkład i potrzebowałam czegoś na szybko. Wzięłam zbyt ciemny, ale to tylko moja wina i podejrzewam, że ten najjaśniejszy byłby ok

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń