Wróciłam :)

Wróciłam po długiej przerwie. Ostatnio tyle się działo, że rzadko zaglądałam na mojego bloga. A oto kilka rzeczy, które wydarzyły się w ciągu ostatniego miesiąca:

Egzamin mojej córki.


Bal zakończenia szkoły córki, na który znaleźć odpowiednią kreację było nie małym wyzwaniem:)
Moje imieniny, goście przewijali się przez trzy dni:)


Kilka drobiazgów kosmetycznych jakie otrzymałam -recenzje wkrótce:)

 


Chrzest Św. Tosi:)


Papugi mojej córci, mają pierwsze młode czyż nie są cudne:) Gdy na nie patrzę od razu humor się poprawia:)


Budowa kojca dla owczarków:)

 Nie wspomniałam o problemach z internetem :(. Teraz postaram się jak najszybciej nadrobić zaległości :)







7 komentarzy:

  1. Na prawdę wiele się u Ciebie działo Alu :D Tęskniłam :D Uwielbiam storczyki i z niecierpliwościom czekam na nowe recenzje :) Mam nadzieję, że egzamin i bal były udane :) Buziaki dla Ciebie i rodzinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tęskniłam Izuniu. Egzamin napisany świetnie, bal też się udał:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. Usprawiedliwienie przyjęte. Miło, że się uporałaś ze wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Było ciężko, mam nadzieję że teraz troszkę wypocznę:)

      Usuń
  3. Egzamin szóstoklasisty- teraz czekamy na wyniki czy córka dostała się do wymarzonego gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Looniu, widzę, że wrażeń i przeżyć miałaś w ostatnim czasie dostatek, ale najważniejsze, że wszystko szczęśliwie za Tobą, ale pewnie i wiele przed Tobą :)
    wszystkiego dobrego, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń