Long 4 Lashes

Serum przyspieszające wzrost brwi Long 4 Lashes używam od około trzech miesięcy.
Zakupiłam je w cenie promocyjnej ok.66 zł., za 3 ml. produktu. Tak, wiem że 3 ml. to mało, ale produkt starcza na kilka miesięcy.


OPIS: Korzystając z najnowszych, światowych osiągnięć medycyny estetycznej opracowano wyjątkowo skuteczne serum, które zagęszcza i wzmacnia brwi oraz widocznie poprawia ich kondycję. Jego receptura zawiera bimatoprost- substancję aktywną uważaną obecnie za jeden z najefektywniejszych związków stymulujących wzrost brwi. Kwas hialuronowy nawilża, wygładza powierzchnię brwi, a prowitamina B5, wnikając we włókno włosków, poprawia ich strukturę i sprawia, że stają się mocniejsze, bardziej lśniące. Alantoina zapobiega podrażnieniom i zaczerwienieniom .

STOSOWANIE:: Serum nałożyć przy użyciu aplikatora na czystą i suchą skórę od wewnętrznej do zewnętrznej strony brwi lub na obszary wymagające zagęszczenia.Stosować raz dziennie na noc.
Preparat może być stosowany po zakończonej chemioterapii, na makijaż permanentny, a także po hennie brwi.


SKŁAD:Aqua,Pentylene Glycol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Bimatoprost, Hydrolyzed Hyaluronate, Pantenol, Allantoin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium Phosphate, Triethanolamine, Methylparaben, Alcohol.

 
MOJA OPINIA: Serum Long 4 Lashes sprawdził się u mnie o wiele lepiej, niż poprzednie serum do brwi które stosowałam L`biotica. Po upływie ok. dwóch tygodni, zauważyłam poprawę wyglądu brwi. Stały się one dłuższe i bardziej lśniące. Po upływie kolejnych tygodni przestały wypadać i w miejscach gdzie miałam ubytki zaczęły rosnąć małe włoski. Preparatu używam nadal liczę ,że jeszcze bardziej brwi mi się zagęszczą. Serum posiada bardzo fajny aplikator, którym łatwo możemy nałożyć produkt. No niestety efekty nie są od razu widoczne, trzeba troszkę poczekać..., ale myślę że warto.




 PRZEPRASZAM ZA JAKOŚĆ ZDJĘC MAM NADZIEJĘ ŻE REZULTATY BĘDĄ CHOĆ TROCHĘ WIDOCZNE.


PRZED






PO

7 komentarzy:

  1. Sama cena mnie odstrasza. Nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też odstraszała, zwłaszcza że normalnie kosztuje 89zł. Udało mi się go dostać na promocji i dlatego kupiłam. Inne produkty mi nie pomagały, więc byłam zmuszona spróbować na szczęście się sprawdził.

      Usuń
  2. Alu faktycznie rezultat jest widoczny ŁaŁ :) Faktycznie cena trochę powala ale jak widać było warto zaryzykować bo jesteś zadowolona a o to właśnie chodzi w zakupach :D Buziaki, miłego popołudnia :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Izuniu nieraz warto zainwestować :) Buziaki :)

      Usuń
  3. Efekt rewelacyjny. Myślę, że jeśli ktoś ma potrzebę to skorzysta. Świetnie, że pokazałaś przed... i po.... Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przymierzam się do zakupu i stwierdzam,że jak coś działa, to trzeba kupić. I tak sobie chodzę po blogach i szukam opinii. ;) Kolejna pozytywna znaleziona u Ciebie, więc chyba decyzja zapadła :D

    OdpowiedzUsuń