Schwarzkopf COLOR MASK


Po ostatnim farbowaniu włosów u fryzjera stwierdziłam, że tym razem nałożę farbę sama. Nie dosyć że na krótkie włosy zapłaciłam 100 zł, to efekt utrzymał się ok. trzech tygodni. Potem farba się stopniowo zmyła i mocno rozjaśniała . Poszłam do pobliskiej drogerii i zdecydowałam się na zakup farby do włosów firmy Schwarzkopf Color Mask. Do wyboru było wiele kolorów, nie wiedziałam na który się zdecydować. Boję się kupować brązowe odcienie, ponieważ często kolor wychodzi czarny. W końcu padło na kasztanowy brąz nr.568. Cena ok 23 zł.



 
OD PRODUCENTA:
-Łatwa w użyciu jak maska do włosów
-Bogata formuła o konsystencji maski - nie spływa z włosów. Doskonałe pokrycie siwych włosów i lśniące nasycone kolory na wiele tygodni.
-Unikatowa kremowa formuła o przyjemnym zapachu .

 
MOJA OPINIA:
W opakowaniu znajduje się tubka z kremem koloryzującym 60ml., słoiczek z kremem rozwijającym 60ml.,saszetka z maseczką do włosów 25ml., instrukcja i rękawiczki.
Po otwarciu różowego słoiczka z kremem rozwijającym należy dodać do niego krem koloryzujący z tubki i energicznie potrząsać przez ok 1 minutę. Maska wymieszała się bardzo łatwo, szybko i równomiernie. Do nakładania użyłam rękawiczek. Farba nakłada się dość łatwo, ale niestety przy jej nabieraniu troszkę wylądowało na podłodze. Jak dla mnie konsystencja mogłaby być bardziej gęsta.
Bez problemu nałożyłam farbę i wmasowałam ją we włosy by dotrzeć do każdego zakątka. Po upływie ok 40 minut zmyłam farbę i nałożyłam dołączoną maskę. Efekt końcowy jest dość zadowalający. Brąz wygląda w miarę naturalnie, trochę prześwitują wcześniej robione przez fryzjera refleksy ale myślę że nie ma tragedii. Kolor trochę różni się od tego na opakowaniu wyszedł bardziej ciemno brązowy a na zdjęciu pudełka wpada w rudy, ale myślę że jest ok. Oceńcie same :)


10 komentarzy:

  1. no wyszedł zupełnie inny niż na opakowaniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, drogeryjne farby raczej zawsze wychodzą w innym odcieniu niż na opakowaniu a szkoda.

      Usuń
  2. Alu faktycznie inny niż na opakowaniu ale według mnie nawet dużo ładniejszy :) a refleksy po wcześniejszym farbowaniu wyglądają jakbyś miała słońce w włosach :D Ślicznie :D Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że Ci się podoba Izuniu, liczyłam się z tym że odcień wyjdzie troszkę inny. Myślałam że będzie bardziej wpadał w odcień kasztanowy taki jak na zdjęciu no ale cóż jest jak jest.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba :)

      Usuń
  4. Świetnie, że uzyskałaś taki efekt. Czasami trudno to osiągnąć. Dobrze będzie, jeśli się ta farba za szybko nie zmyje. Ale zawsze koszty są niższe niż w salonie :) Bardzo ładny połysk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście wiadomo że nigdy nie wyjdzie taki kolor jak w salonie, ale skoro trzyma praktycznie tyle samo czasu to chyba nie warto wydawać tak dużych pieniążków:)

      Usuń
  5. a ja wgl nie używam takich produktów :P
    kolor mi się podoba nawet jeśli wyszedł inny !

    OdpowiedzUsuń