???

Witam Was kochane kobietki, dziś spontanicznie przychodzę do Was z pytaniem. Co myślicie o tatuażach? Wiem że nie każdy jest ich zwolennikiem, ale korci mnie zrobienie małego tatuażu. Niektórzy patrzą na mnie dziwnie, że planuję to zrobić, ale ja twierdzę że życie jest krótkie i jeśli się czegoś bardzo chce to powinno się to zrealizować. Wiem że połowa znajomych popuka mnie po głowie ;) Ale co tam :) A o jaki tatuaż dokładnie chodzi:


Myślałam o czymś takim, oczywiście z imieniem męża:)


Czy Wy macie tatuaże i co o nich myślicie?? Chętnie poznam wasze opinie, póki nie jest za późno :)
 

6 komentarzy:

  1. :D hmm no to poruszyłaś Alu trudny temat. Do tatuażu każdy ma bardzo indywidualne podejście. Ja nie mam i chyba bym się nie zdecydowała ale ma mój brat i moja bratowa i kilka innych osób które znam. U kogoś bardzo mi się podobają delikatne tatuaże z przesłaniem. A Twój pomysł niesie w sobie przesłanie. Bardzo ładny i subtelny tatuaż :) Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się subtelne tatuaże, które dla ich właściciela coś znaczą. Podobają mi się u kogoś. Ale ja raczej nie zrobiłabym sobie z wielu powodów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się bardzo podobają tatuaże, z tych co pokazałaś ten z piórkiem jest super :) ale lubię też takie większe, kolorowe tatuaże :D chociaż sama raczej bym się nie zdecydowała, trudno by mi było wybrać konkretny wzór i miejsce... ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Także jestem osobą które zastanawia się nad zrobieniem sobie tatuażu , ale jeszcze nie teraz . Ale wiem ,że go zrobię ;) . Ja myślałam nad jakimś napisem , który by był cienko wykonany ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem przeciwniczką, gdy pomyślę jak to będzie wyglądać za 30 lat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej podoba mi się wersja 2.

    OdpowiedzUsuń