KUPIĘ NIE KUPIĘ:)

Dziś przedstawię Wam kilka kosmetyków jakie zużyłam w ciągu ostatniego miesiąca.

Pierwszy z nich to preparat przyspieszający wysychanie lakieru z AVON. Cena produktu ok 9 zł. Efekt średni, myślałam że lepiej się sprawdzi. Jeżeli nałożę jedną warstwę lakieru to jest ok, ale przy dwóch radzi sobie gorzej. Producent zapewnia nas że lakier wysycha w ciągu 60 sekund, u mnie niestety o wiele dłużej.
ocena 5/5 daję 3 . Czy kupię ponownie: nie.


Lakier do włosów WELLA  PROSERIES - lakier kupiony za cenę ok. 12 zł. w jakimś markecie. Na opakowaniu pisze że to lakier mocno utrwalający. Jak dla mnie mógłby być mocniejszy, ponieważ fryzura absolutnie się nie trzyma:(. Ale chociaż ładnie pachnie i nie skleja włosów.
ocena 5/5 daję 3. Czy kupię ponownie : nie.



Dezodorant antyperspiracyjny w kulce AVON. Dezodorant ten kosztował ok 6.90 więc cena nie jest wysoka. Zarówno męski jak i damski dezodorant pachnie pięknie. Dla siebie wybrałam zapach tropical burst - słodki, owocowy, bardzo ładny.. Jestem w miarę zadowolona z produktu, choć przyznam że mój mąż bardziej. Każdy ma inną skórę i inne potrzeby. Jak dla mnie to jakość mogę porównać z wcześniej używanym Garnierem. Jeśli znacie jakiś rewelacyjny antyperspirant damski chętnie skorzystam.
ocena 5/5 daję 4 + . Czy kupię ponownie : tak

 
Peeling do ciała AVON. Produkt kupiłam za ok.6,90 więc jeśli jest na promocji to warto. Miałam już kilka wersji zapachowych, ale ten kupuję najczęściej - Refreshing Lagoon. Zapach bardzo przyjemny, owocowy. Jako peeling nie ma mocnego działania na naszą skórę, jest delikatny ,ale bardzo odświeża i niesamowicie pachnie.
ocena 5/5 daję5. Czy kupię ponownie: TAK.


Szampon AVON NATURALS. Produkt zakupiony w cenie promocyjnej ok 4,90. Jest to odżywczy szampon z pokrzywą i łopianem. Najgorzej wydane 4,90 w moim życiu. Włosy po umyciu są przetłuszczone, straszne. Resztę zużyję do kąpania psa :)
ocena 5/5 daję 0. Czy kupię ponownie : NIE!

 
 Suchy szampon Batiste zakupiony w Biedronce. Niestety nie pamiętam ceny, ale chyba coś ok. 10 zł. Takich produktów używam bardzo sporadycznie, w nagłych wypadkach. Niestety włosy mam nie za fajne, bo muszę myć je  co dzień inaczej wyglądam jak... zostawię to do siebie:) Więc szampon nieraz się przyda. Mam ciemne włosy mimo iż staram się mocno wyczesać produkt to troszkę widać jasny pyłek od szamponu co nie jest za fajne. Ale tak jak mówię w nagłych przypadkach ok i ma bardzo przyjemny zapach.
ocena 5/5 daję 4. Czy kupię ponownie : tak.


Mgiełka do ciała AVON. Produkt można dostać na promocji za ok 6,90. Bardzo lubię używać różnych mgiełek do ciała w okresie letnim , pięknie pachną i odświeżają. Miałam już chyba wszystkie nuty zapachowe z AVONU.
ocena 5/5 daję 5. Czy kupie ponownie :tak
 To już wszystkie produkty:) Do zobaczenia ;)




18 komentarzy:

  1. Nie kupuję w Avonie produktów do paznokci... o wiele bardziej lubię ich kremy, balsamy i szampony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja już tego produktu na pewno nie kupię:) nie wiem jak sprawdzają się inne produkty do pielęgnacji paznokci bo nie miałam.

      Usuń
  2. Widzę tu dużo produktów z Avonu, ja jakoś nie mogę się do nich przekonać, choć przyznaję-zapachy perfum mają całkiem całkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się perfumy są ładne, ja lubię niektóre produkty z Avonu ale są też takie po które już więcej nie sięgnę :)

      Usuń
  3. Niektóre produkty z AVONU mam u siebie. Lubię szminki, kremy, szampony, balsamy. Do paznokci dla mnie najlepsze to Inglot. Chociaż nie są najtańsze, ale u mnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Inglot miałam kiedyś róże do policzków i szminki byłam z nich w miarę zadowolona:)

      Usuń
  4. miałam ten spray z Avonu, to mój pierwszy wysuszacz i lubiłam go, po ok 15 min lakier był wyschnięty :) ale teraz wolę top coaty przyspieszające wysychanie.
    Szampony Batiste bardzo lubię, szczególnie wersję dla brunetek - ona nie zostawia białego osadu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysuszacz miał sprawić że lakier wysycha w ciągu 60 sekund a czekałam ok 10,15 minut więc myślę że lakier i bez tego wysechł by sam w tym czasie. Muszę spróbować suchego szamponu dla brunetek :) może będzie lepszy.

      Usuń
  5. Też myję codziennie włosy, dlatego też ten suchy szampon stoi w półce ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, włosy masz piękne takie długie :)

      Usuń
  6. :) jak Ci minęło lato Alu ? ja mam w końcu kilka dni urlopu i byczę się na całego :) Przyznaję, że nie miałam prawie nic z produktów które opisałaś poza lakierem Wella i mam dokładnie taką samą opinie na jego temat - kompletnie nie utrwala fryzury . Buziaki, miłej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu lato tak szybko przeleciało, że nawet nie miałam kiedy porządnie odpocząć. Musiałabym chyba wyjechać na długie wczasy a u mnie jest to nie możliwe:( Mam nadzieję Izuniu, że chociaż Tobie urlop się uda i wypoczniesz:) Pozdrawiam serdecznie, udanego urlopu :)

      Usuń
  7. kulek nie lubię antyperspirantów tylko aerozole ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja raczej nie stosuję aerozoli, boję się że będą brudzić ubrania kiedyś miałam taki przypadek.

      Usuń
    2. jaki psikacz Ci to zrobił?;p

      Usuń
    3. jak dobrze pamiętam to jakiś zwykły adidas drogeryjny, zraziłam się i więcej aerozolu nie kupiłam :(

      Usuń
  8. Również lubię kulki i mgiełkę z Avon, są moimi ulubieńcami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. znam tylko suchy szampon i też bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń