ZIAJA- LIŚCIE MANUKA

Witam serdecznie dziś chciałabym przedstawić Wam  bardzo fajny produkt który zakupiłam ok dwa tygodnie temu. Produkt o którym mowa to pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom. Cena 8,80zł. za 75 ml.


OD PRODUCENTA:
 Głęboko oczyszczający, spłukiwany produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
  substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
- ściągająco-normalizująca zielona glinka
- aktywna baza myjąca

  • Odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum.
  • Ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające.
• Zapobiega powstawaniu zaskórników.
 • Przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry.
  • Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.
Sposób użycia: rozprowadzić pastę na dłoniach i umyć twarz przy użyciu wody. Omijać okolice oczu.

Skład: Aqua (Water), Hydrated Silica, Glycerin, Polyethylene, Sodium Laurenth Sulfate, Titanium Dioxide, Cellulose Gum, Panthenol, Illite, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

MOJA OPINIA: Produkt dostępny jest w białej tubce o pojemności 75 ml. Na opakowaniu zamieszczona jest informacja, że produkt przeznaczony jest do cery normalnej, tłustej i mieszanej - czyli coś dla mnie. Bardzo byłam ciekawa tego produktu, ale trudno było go zdobyć ze względu na jego brak. Pasta po wyciśnięciu ma biały kolor z widocznymi niebieskimi drobinkami. Konsystencja jest gęsta, ale bardzo łatwo się rozprowadza. Produkt dość szybko zasycha na twarzy, myślę że może być użyty także jako maska- oczywiście nałożona nie na długo. Pasta bardzo fajnie oczyszcza twarz, matowi ją i ściąga. Po zastosowaniu skóra twarzy jest świetnie oczyszczona, delikatna i gładka. Jedyny minus to zapach który jest trudny do opisania wyczuwam jakby miętę i colę. Dla osób z cerą mieszaną myślę że jak najbardziej się sprawdzi. Ja jestem bardzo zadowolona z produktu i na pewno kupię go ponownie.





7 komentarzy:

  1. Jednym słowem dobry sprawdzony produkt za niską cenę. Ziaja ma dobre produkty. Sam niektórych używam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dobrego słyszałam o tym produkcie. Chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To musi być fajna pasta, skoro oczyszcza twarz i ją matowi. Lubię mieć gładką twarz, więc możliwe, że się na niego kiedyś zdecyduję :-)

    Nominowałam Cię do zabawy (musiałam ;-) ) http://pisanypiorem.blogspot.de/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że się sprawdził ja się jeszcze nie skusiłam na kosmetyki z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ich kosmetyki, chociaż nie ze wszystkich byłam szczególnie zadowolona... ale ja i tak jestem dość wybredna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alu aż pobiegłam dzisiaj do apteki żeby dorwać to cudeńko - i co ? i nic :( nie ma :( ale... będzie lada dzień :) Dzięki Ci kochana za tego posta bo szukam czegoś na zaskórniaki. Może i u mnie się sprawdzi :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm ciekawe, szkoda ze nie mam dostepu do produktow Ziajki ;(

    OdpowiedzUsuń