VELVET MATTE LIPSTICK- GOLDEN ROSE

Szminkę Velvet Matte kupiłam w cenie  promocyjnej za 8.99 zł. Byłam bardzo ciekawa efektu. Słyszałam o niej wiele dobrego, więc koniecznie musiałam ją mieć. Pani z drogerii dobrała mi odcień nr.10, twierdziła że będzie bardzo mi pasował. Podobały mi się też inne kolorki, ale postanowiłam przetestować najpierw jeden.


OD PRODUCENTA:
Matowa pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Paleta zawiera bogatą paletę odcieni od klasycznych czerwieni po odcienie nude.


 
MOJA OPINIA:
Szminka  jest matowa, ale daje fajne, aksamitne wykończenie. Produkt może podkreślać suche skórki na ustach. Gama kolorystyczna jest naprawdę świetna. Tak naprawdę to każdy kolor jest ładny, naprawdę jest w czym wybierać. Szminka jest dość twarda, ale nie mam problemu z jej nałożeniem. Bardzo ładnie i równomiernie rozprowadza się na ustach. Pigmentacja produktu jest bardzo mocna wystarczy jedno pociągnięcie i już wyglądamy pięknie:)
Zapach szminki jest bardzo ładny, wyczuwam jakby delikatną pudrowo -waniliową nutę, ale na ustach już tego nie czuję. I najważniejsze trwałość hmmm..... powiem tak kiedy nie jem, nie piję szminka utrzymuje się naprawdę długo ( jak dla mnie) bo ok trzy godziny. Niestety przy jedzeniu trwałość jest krótsza. Ale u mnie rzadko co się długo utrzymuje, naprawdę! Ostatnio przed uroczystością rodzinną miałam robiony makijaż u kosmetyczki i co ?? wytrzymał dwie godziny, przed imprezą musiałam wszystko poprawiać:( Więc ogólnie oceniam produkt na bardzo dobry. Bardzo lubię używać tej szminki jest to na pewno mój ulubieniec. POLECAM:)

 

11 komentarzy:

  1. Faktycznie 3 godzinki na ustach to dobry wynik :) U mnie nic tyle nie wytrzymuje ale może przez to że ograniczyłam się do błyszczyków i szminek w kredce :) Miłego wieczorku Alu i buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też jest kiepsko z trwałością kosmetyków, ale z tego jestem zadowolona pozdrawiam Izuniu:)

      Usuń
  2. Mam trzy szminki. W różnych kolorach. Trudno mi zdecydować się na coś nowego, ale jak już trafię na odpowiednią to kupuję i mam następną. Zawsze przyda się do innego ubioru na inną okoliczność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja posiadam numer 07 i bardzo ja lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z GR miałam tylko lakiery do paznokci ;)) . Jakoś nie przepadam za szminkami , ale od czasu do czasu można poszaleć :D .

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam nr 10 i jeszcze 02 i 11 :D lubię te szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mam jeden odcień z GR i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolor, ale nie mogę się przekonać do matowych pomadek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na mnie trzymają się tylko lakiery, inne kosmetyki znikają błyskawicznie. Lubię welwety w lakierach, więc może też polubiłabym w szminkach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Plusem jest na pewno cena i to, że jest matowa- usta wyglądają naturalnie. Nie podkreśla suchych skórek. Ale nie trzyma się za dobrze. U mnie wytrzymuje ok. godziny

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń