GOLDEN ROSE RICH COLOR

W końcu udało mi się zrobić małe zakupy drogeryjne. Dziś pokażę Wam lakier, który kupiłam  na firmowym stoisku Golden Rose i jest on aktualnie jednym z moich ulubieńców. Lakier o którym mowa to GOLDEN ROSE RICH COLOR NR. 69. Zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia.


OD PRODUCENTA:
Długotrwały i szybkoschnący lakier z szerokim pędzelkiem ułatwiającym aplikację.


Do pełnego krycia musiałam nałożyć dwie warstwy lakieru.


Lakier ma bardzo fajny szeroki pędzelek, którym łatwo się go nakłada.



MOJA OPINIA:
Jestem zachwycona tym produktem. Lakier bardzo szybko wysycha i jest naprawdę długotrwały.
Zdjęcie robiłam w czwartym dniu od pomalowania paznokci i nie użyłam żadnego utwardzacza.
Lakiery u mnie trzymają się zazwyczaj bardzo krótko, cztery dni to już maksimum i dużo odprysków.  W tym przypadku jestem zachwycona wytrzymałością lakieru zero odprysków i nadal wygląda bardzo dobrze. Ciekawa jestem jak sprawdzą się kolejne perełki, ale o tym w kolejnym poście:)
 
 Jak Wam się podoba kolor?



21 komentarzy:

  1. Mam kilka kolorów z tej serii;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają lakiery GR z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy lakierów z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny odcień :) Taki cukierkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, kolor jest naprawdę bardzo ładny.Udany zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię lakiery z tej serii i bardzo podoba mi się ten cukierkowy róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuudowny! Chcę go! :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w moim ZIMOWYM PROJEKCIE :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Co do talentu to raczej bym się kłóciła :)).
      Twój nick bardzo mi się z Harrym Potterem kojarzy :D

      Usuń
    2. hmmm a to bardzo ciekawe hihi, moja córka lubi Harrego :)

      Usuń
  8. Bardzo ładny kolorek. Jestem ciekawa ile za niego dałaś :) Jeszcze jakiś delikatny wzorek by się przydał i na poprawę humoru paznokcie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dałam za niego ok. 6 zł.:) cena bardzo fajna:)

      Usuń
  9. :D to jedna z moich ukochanych serii (mam ich około 40) to chyba zakrawa na lekką chorobę :D ale uwielbiam te lakiery za wszystko :) Ten róż jest przepiękny a Twoje paznokcie wyglądają w nim wspaniale. Miłego wieczorku Kochana Alu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu no to masz sporą kolekcję :)

      Usuń
  10. Bardzo ładny kolorek ! Lubię lakiery tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor :) sama muszę wybrać się na stoisko golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor super, tak się zastanawiam, mam czy nie mam, nie pamiętam... chyba mam niewypróbowany, bardzo lubię lakiery z tej serii. Tanio i warto!

    OdpowiedzUsuń
  13. dla mnie kolor świetny, nie lubię ostrych wyzywających, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Za taka kwote to perelka. A kolor sliczny :) nigdy nie mialam lakierow tej serii. Chetnie go wyprobuje.
    Dolaczam do obserwatorow Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię lakiery Golden Rose :) Zawsze się na jakiś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor. Lubię lakiery tej marki:)

    OdpowiedzUsuń