Projekt denko

Dziś chciałabym Wam przedstawić mój mały projekt denko, czyli produkty które zużyłam w ciągu ostatnich tygodni. Więc zaczynamy :)

Wygładzający peeling cukrowy do ciała z Avonu seria planet spa.  Cena regularna to 29 zł, lecz w promocji zapłaciłam 17,99zł.. Peeling ma za zadanie wygładzić naszą skórę, odżywić ją i ujędrnić. Produkt zawiera masło Shea, które ma właściwości nawilżające a także zawiera dużo witamin i kwasów tłuszczowych. Bardzo lubię serie planet spa z Avonu i na pewno  peeling kupię ponownie.
Moja ocena produktu to 5/5


Drugi produkt to także mój ulubieniec żel pod prysznic Garden of Eden z Avonu. Bardzo lubię ich żele miałam już chyba każdy i wszystkie pięknie pachną. Żel wzbogacony jest soczystą pomarańczą i słodkim zapachem peonii i jaśminu. Ma piękny owocowo- kwiatowy zapach. Na pewno kupię ponownie.
Moja ocena produktu 5/5


Kolejny produkt także od Avon czyli odżywka do włosów. Odżywka jest przeznaczona do wszystkich rodzajów włosów. Zawiera marokański olejek arganowy ,prowitaminę B5 i witaminę E.
Bardzo fajny produkt, sprawia że włosy są miękkie i bez problemu się rozczesują. Na pewno kupię ponownie.
Moja ocena 5/5


Szampon Ziaja kuracja wzmacniająca przeciw wypadaniu włosów. Opis produktu dodam wkrótce, niestety u mnie się nie sprawdził. Nie kupię ponownie.
Moja ocena 1/5



Szampon familijny owocowa pielęgnacja. Przyznam że ostatnio używałam szamponu familijnego jak byłam dzieckiem i nie lubiłam go. Kiedyś będąc w markecie byłam zmuszona kupić pilnie jakiś szampon i padło na familijny. Przyznam że mile się zaskoczyłam. Szampon dodaje blasku, dobrze oczyszcza włosy a do tego pięknie pachnie owocami. czy kupię ponownie myślę że tak.
Moja ocena produktu 5/5

I ostatni produkt  z którym absolutnie się nie polubiłam to płyn do demakijażu z Ziaji. Produkt wcale nie zmywał makijażu, nie mogłam poradzić sobie z tuszem do rzęs a z eyelinerem  już wcale. jak dla mnie bubel. Na pewno nie kupię ponownie.
Moja ocena 0/5

To już wszystkie produkty, zaraz wybieram się z mężem na zakupy mam nadzieję że uda mi się kupić jakieś kosmetyczne perełki Pozdrawiam miłego dnia.














24 komentarze:

  1. ja tę dwufazę Ziaji używam do mycia pędzelka po nakładaniu eyelinera i się dobrze sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Alu kochana tak trzymać :) świetnie zrobiony post :) ja na pewno pomyślę o zakupie peelingu z Avonu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Izuniu staram się, buziaki :)

      Usuń
  3. A ja lubię ten płyn do zmywania makijażu, teraz mam dwufazowy i on jest średni :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jakoś nie przepadam za produktami z Avon, miałam kilka ich żeli i strasznie mnie wysuszały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie żele sprawdzają się dobrze, gorzej z szamponami :)

      Usuń
  5. Miałam kiedyś ten żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja lubię jaśmin - żel wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie "rozsądne" nieduże denko.

    Akurat żadnego z produktów nie znam/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ziaję osobiście uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi niestety te dwa produkty się nie sprawdziły:)

      Usuń
  9. gratuluję denka, moje zużycia też się powiększają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, właśnie jestem w trakcie kolejnych zakupów :)

      Usuń
  10. Ciekawi mnie ten peeling Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest fajny zastanawiam się nad zakupem kolejnego tylko z innym składem:)

      Usuń
  11. Ja też nie polubiłam się z tym płynem z Ziajki, reszty nie miałam okazji próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety też nie, ale za to lubię serię liście manuka :)

      Usuń
  12. Lubię produkty Avonu. Nie zawiodłam się na tych, które używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że lubisz AVON - bardzo lubię produkty z serii SPA ;) Nałogowo kupowałam balsam śródziemnomorski SPA z oliwą z oliwek :) <3

    Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń