GOLDEN ROSE HOLIDAY NAIL COLOR

Święta, święta i po świętach :) Dziś chciałabym pokazać Wam moje zdobienie paznokci jakie miałam w święta. Lakier którego użyłam to GOLDEN ROSE HOLIDAY NAIL COLOR nr.82.
Niestety nie pamiętam dokładnie ceny, ale kosztował mnie coś koło 13 zł.




OD PRODUCENTA:
Nowo opracowana " teksturowa" formuła lakieru imituje cukrową posypkę oraz magicznie połyskujące drobinki brokatu o matowym wykończeniu. Seria zawiera bogatą paletę odcieni o matowym wykończeniu.

Nie należy używać bazy pod lakier oraz top coat. Zaleca się nałożenie dwóch cienkich warstw. Po nałożeniu pierwszej warstwy należy odczekać kilka minut do dokładnego wyschnięcia, a następnie nałożyć kolejną warstwę. Lakier zapewnia długotrwałe matowe wykończenie z efektem cukrowej posypki. 



MOJA OPINIA:
 Lakier jest bardzo ładny i elegancki. Zawiera drobinki w kolorze złotym, które pięknie się mienią na paznokciach. Lakier ma szeroki pędzelek, którym bardzo łatwo się go rozprowadza. Do całkowitego krycia potrzeba dwóch warstw. Bardzo szybko schnie i utrzymuje się długo na paznokciach. Troszkę trudno go zmyć, ale brokaty tak mają. Myślę że lakier nadaje się na jakieś większe wyjścia i imprezy. Na pewno sprawdzi się na sylwestra:)







Jak Wam się podoba efekt? Miałyście już jakiś lakier z tej serii??


22 komentarze:

  1. Ja nie miałam nigdy lakieru z Golden Rose ponieważ nie mam do nich dostępu za granicą. Efekt na Twoich pazurkach jest iście sylwestrowy chociaż ja pewnie przemycałabym ten lakier na pazurkach cały rok wykorzystując go we wzorkach. Masz bardzo ładny kształt paznokci i pięknie prezentuje sie Golden z tą czernią. Pięknie pieknie pięknie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. The striped nails are very cool! I love them!!

    xoxo Colli || TOBEYOUTIFUL

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam brokatowe lakiery :) fajne połączenie z tym czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się to połączenie :) nie miałam go ale śliczny z niego brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie bardzo sobie chwalę lakiery z Golden Rose. Są tanie i dosyć wytrzymałe. Lakier ten na Twoich paznokciach wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne mani, eleganckie połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny manicure, lubię połączenie czerni i złota ;).
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, a to połączenie genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Złoto i czerń to zawsze dobre połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. :) Alu niemal zobaczyłam Cię w czarnej sukience na iprezie Sylwestrowej i z tymi pazurkami przyciągającymi wzrok :) kochana bardzo pomysłowo - jestem pod wrażeniem :) Buziakiiiii

    OdpowiedzUsuń
  11. czerń plus złoto planuję mieć na Sylwestra - to połączenie choćby było najprostsze, zawsze się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancko :) Wzorek który zrobiłaś i te kolory - super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super paznokcie, wzorek bardzo elegancki . Dziękuje za wizytę na moim blogu , odpisałam na twoje zapytanie w komentarzu u mnie o PP salesmedia , także w wolnej chwili zapraszam. Pozdrawiam serdecznie, przy okazji życzę udanej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor i Twoje paznokcie są piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za miły komentarz ;) Bardzo lubię połączenie złota z czernią, wygląda to bardzo elegancko ;) Bardzo fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł na pomalowanie paznokci ;) Chyba kiedyś ściągną od Ciebie pomysł i pomaluję podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam połączenie czerni i złota. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe połączenie czerni ze złotem.
    http://midnightmargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh wow, ale ładnie :) Zapoluję na ten złoty!

    OdpowiedzUsuń