JOANNA BALSAM DO CIAŁA

Cześć dziewczyny!!
Dziś przychodzę do Was z jednym  z moich ulubieńców ostatnich miesięcy. Mowa o odżywczym balsamie do ciała Joanna. Balsam jest o pojemności 500g i kosztuje ok. 9 zł.
 
OD PRODUCENTA:
Balsam do ciała Naturia body z oliwą z oliwek zapewnia optymalne odżywienie skóry. Nadaje jej gładkość i elastyczność oraz sprawia, że staje się  miękka i miła w dotyku. Dzięki jedwabistej konsystencji balsam doskonale się wchłania i intensywnie pielęgnuje Twoje ciało.
 
Oliwa z oliwek- uzyskana w procesie tłoczenia na zimno bogata jest w nienasycone kwasy tłuszczowe. Znacząco wpływa na wzmocnienie barier ochronnych naskórka. Działa wygładzająco, nawilżająco i kojąco.
 
 WSPANIAŁE REZULTATY:
- skóra odżywiona i elastyczna
-jędrna i miła w dotyku
-wypielęgnowana i przyjemnie pachnąca
 
MOJA OPINIA:
Balsam zamknięty jest w białej, nie przejrzystej butelce. Z balsamu korzystałam zarówno w lecie by złagodzić oparzenia słoneczne jak i w zimie kiedy moja skóra jest przesuszona i potrzebuje odpowiedniego nawilżenia. Balsam sprawdził się rewelacyjnie. Po zastosowaniu skóra jest nawilżona i delikatna. Zapach produktu jest piękny. Nie umiem dokładnie go określić, ale jest słodki i owocowy. Balsam po nałożeniu na skórę szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.
Przy tak niskiej cenie nie spodziewałam się aż tak dobrego produktu. Jestem mile zaskoczona.
PLUSY:
- zapach!!!!
- dostępność
- cena
- wydajność
- opakowanie
-pojemność
-konsystencja.....
MINUSY:
- BRAK

Miałyście może ten produkt?? Jestem ciekawa czy sprawdził się u Was:)


48 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nigdy balsamu z Joanny, ale lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię balsamy z Joanny, obecnie mam truskawkowy i pachnie obłędnie i działa równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam dawno nic z joanny

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie miałam tego balsamu ale cieszę się, że nie posiada żadnych minusów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Joanna miałam jak dotąd tylko kosmetyki do włosów oraz peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej zwracam uwagę na produkty antycellulitowe ale ten wygląda fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio zauroczyły mnie te zwykłe proste buteleczki od firmy Joanna. Jak będę potrzebować balsamu, to może się skuszę na ten, bo mnie bardzo zacheciłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jeszcze nie miała, ale prezentuje się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Balsamu z Joanna nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  11. same plusy a ja go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też go jeszcze nie miałam. Myślisz że dla bardzo suchej skóry będzie wystarczający?

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten balsam i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze nigdy balsamu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy go nie miała, chociaż nie przepadam za tą marką to chyba się na niego skuszę !

    OdpowiedzUsuń
  16. Same plusy, jak skończy mi się mój ulubiony balsam Dove to go przetestuję ;) obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Joanne lubię i nie tylko balsamy ale farby szampony i odżywki również ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego akurat nie używałam, ale bardzo lubię kosmetyki Joanny. Są dobre i tanie. Dziękuję za obserwację. Oczywiście odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie kosmetyki joanny poza wlasciwie dwoma srednio się sprawdzają, ale skoro ten ma tyle zalet to może go wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dobry produkt :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze go nie miałam, ale mnie skusiłaś :)
    Dzięki za wizytę u mnie , również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy jest ten produkt, tak się zastanawiam ale mam ochotę kupić go sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z tej własnie serii mój facet uwielbia ale szmapony, jest normalnie nimi zachwycony hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. niestety nigdy go nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  25. Hm... za taką cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam z nim do czynienia, ale może warto przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam ale warto wypróbować :) cena niska a, do tego fajne działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. hey there :) cool post !its pretty!

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell


    My Blog|Facebook | Bloglovin| Headers I made

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam tego balsamu ale mam kilka super produktów z Joanna za niewielką cenę :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam ale moze warto sie skusic :)

    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)
    Udanego dnia

    OdpowiedzUsuń
  31. Joanna to świetna firma, tania i dobra :) też obserwuję :)
    martynatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Joanna od lat znana i przez nas szanowana :]

    OdpowiedzUsuń
  33. nie miałam, ale chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam i czeka w szafce na swoją kolej :) pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny i przydatny post!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  36. Ogólnie z Joanny najbardziej lubię odżywki ale chętnie ten balsam wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Raczej nie przepadam za kosmetykami z tej firmy, a zapach totalnie nie w moim guście ;P Rezultaty z drugiej strony wyglądają naprawdę nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny balsam może latem się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze nigdy nie miałam żadnego balsamu Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Joanne znam i lubię :]
    Jestem ciekawa tego balsamu jakby się sprawdził na mojej skórze :]

    OdpowiedzUsuń
  41. nawet nie wiedziałam o takim balsamie
    Kiedyś na pewno wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie miałam, a wydaje się bardzo fajnym produktem :)
    Dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam tego balsamu, ale ma wiele zalet, więc warto się nad nim zastanowić:)

    OdpowiedzUsuń