LOVELY COLORMIX BLUSHER

Mineralny róż do policzków Lovely Colormix Blusher stał się zdecydowanie moim ulubieńcem jeśli chodzi o róże. Produkt dostępny jest  na pewno w drogerii Rossmann w cenie ok.8 zł. W promocyjnej cenie kosztował coś ok. 6 zł., także bardzo małe pieniążki. Jestem posiadaczką koloru  nr. 4- jest to połączenie trzech pięknych odcieni brzoskwini, pomarańczy i ślicznego różu. Kolory są bardzo nasycone. Wystarczy lekkie muśnięcie na policzkach i cera nabiera pięknego koloru. Jeśli chodzi o trwałość to jestem zachwycona. Jak na produkt w tak niskiej cenie, utrzymuje się naprawdę długo. Mam go na policzkach co najmniej przez pół dnia bez żadnej poprawki.



OD PRODUCENTA:
Mineralny róż do policzków w potrójnym kolorze. Nadaje skórze zdrowy i promienny wygląd.


PLUSY:
- pigmentacja
- trwałość
-dostępność
- cena
-piękne kolory
-łatwość nakładania

MINUSY:
- opakowanie
- napisy bardzo szybko się ścierają
- pojemność 3g. to troszkę mało



Ogólnie jestem bardzo zadowolona z produktu, utrzymuje się długo i wygląda pięknie na twarzy.
Czy miałyście już  róż Lovely ??

26 komentarzy:

  1. Nie, rozu nie mialam, ale bardzo lubie produkty Lovely. Sa bardzo tanie, latwo dostepne i mozna wsrod nich znalezc wiele perełek. Szkoda, ze w Niemczech nie ma szaf Lovely. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z tej firmy róż mineralny i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie się prezentuje! może go wypróbuję :) od siebie polecam róż z MUA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego różu nie miałam, ale lubię takie kilku kolorowe róze czy też brązery, zawsze można dobrać kolor do sytuacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, jestem ciekawa jak się trzyma na mieszanej cerze :) Mam ten problem, że wszystkie dziady mi schodzą razem z podkładem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka róży z Lovely, m.in. takiego trio. Zaskoczyły mnie pozytywnie swoją jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo plusów i to takich mocnych argumentów:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny , nic nie miałam jeszcze tej firmy:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i ja się skuszę, bo właśnie mój róż się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam zapas róży póki co i nie wiem, kiedy to wszystko zużyję ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny odcień ten róż nadaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się być na prawdę dobry :) Ja mam w swojej kolekcji tylko jeden róż - Celia

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzadko używam różu do policzków, chociaż tutaj kolorystyka mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor jest śliczny!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny, ale ja go nigdy nie miałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. nawet gdybyś zakupiła drogi produkt i tak napis z pudełka zejdzie :( :* dziękuję za obserwację i równiez obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam go jakiś czas temu , jednak wróciłam do mojego faworyta z wibo :)
    Zapraszam Cię serdecznie na nowy post http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam, nie wiem czemu ale nie jestem przekonana do takich róży. Jestem fanką różu bourjois. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio kupiłam w promocji róż z Bourjois ale nie jestem nim zachwycona :( jak skończę to pomyśle o zmianie na inny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten produkt, jest okej może trwałość nie jest powalająca ale daje radę ;) Delikatny efekt w sam raz na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten róż, ale czeka na swoją kolej. Póki co wykańczam z Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny kolor ! Ja jestem fanką tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. proszę sprawdź już czy widzisz mnie w obserwowanych bo odobserwowałam i zaobserwałam ponownie. coś wariuje ten blog.
    daj znać czy się udało ;)
    http://natalia-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze go nie miałam, ale widzę że warto go zakupić, jeszcze za taką cenę :) Obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam już za dużo róży i nic nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń