METAMORFOZA MOJEGO BLOGA

Witam jak wiele z Was pewnie już zauważyło, mój blog przeszedł ogromną metamorfozę. Jest to zasługa Ani z bloga ZjemCiKlapki nails . Ania jest bardzo miłą osobą, potrafi zdziałać cuda z tworzeniem blogów. Jeśli któraś z Was nie za bardzo radzi sobie z wyglądem swojego bloga, może zgłosić się do Ani ona na pewno coś zaradzi. Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z przemiany bloga, nie miałam pojęcia, że wyjdzie on aż tak pięknie. A jak Wam się podoba przemiana??
 
Aniu jeszcze raz dziękuję:)
 
Dodam jeszcze że Anię znalazłam dzięki poleceniu Izuni z bloga InesWorld. Tobie Izuniu też dziękuje.

22 komentarze:

  1. Bardzo ładnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo się cieszę, że zmiany przypadły Ci i czytelnikom do gustu ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) Ja też ostatnio zrobiłam metamorfozę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie bomba :D

    Wygląd mojego bloga też nie zawdzięczam sobie ;) Co to, to nie ;) Taka zdolna to ja nie jestem.. Mój został odpimpowany przez Charlie Malcolm :D Nie ma jak dobre duszyczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też masz pięknego bloga:)

      Usuń
  5. Blog wygląda bardzo ładnie :D ja swój zawdzięczam sobie w 100 % :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie :) sama myślę nad jakoś zmianą ale nie mam jeszcze pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega się podoba :) Sama myślę nad zmianami... jak się zdecyduję i obmyślę, jakby to miało wyglądać, to na pewno zgłoszę się do Ani, bo odwala kawał dobrej roboty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, mi również się podoba:)

      Usuń
  8. Ania bardzo ładne szablony tworzy. Zdolna babka z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem jak było wcześniej ale teraz jest tu ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam się ;) Buziaki Alu :**

    OdpowiedzUsuń