RIMMEL STAY MATTE

Na początku grudnia udałam się do drogerii w poszukiwaniu dobrego pudru. Na półkach jest tyle kosmetyków, że jak zawsze trudno było wybrać. Poprosiłam więc panią z drogerii o pomoc w wyborze. W końcu zdecydowałam się na RIMMEL STAY MATTE. Dopasowałyśmy kolor o numerze 004 SANDSTORM. Cena produktu to 27 zł., pojemność 14g.

 

Zacznę może od opakowania, które jest plastikowe, wieczko jest przezroczyste- widnieją na nim napisy Rimmel Stay Matte long lasting pressed powder. Szkoda że nie zawiera lusterka i gąbeczki, bez tego trudno robić poprawki w ciągu dnia:) Kolor pasuje do mnie idealnie nie jest za jasny ani za ciemny. Puder sprawdza się całkiem fajnie. Matuje moją skórę na kilka godzin. Bardzo ładnie komponuje się z podkładem który obecnie używam REVLON COLORSTAY , ale o nim napisze wkrótce. Produkt ma bardzo przyjemny zapach w opakowaniu. Kojarzy mi się z kremem Nivea, zapach nie jest jednak wyczuwalny na skórze a szkoda. Przejdę do plusów i minusów:


 
PLUSY:
- trwałość
-nie zapycha
-wydajny
- dobrze matuje
-kolor
-dostępność

MINUSY:
- brak gąbeczki i lusterka
- podkreśla suche skórki
- opakowanie



 Myślę że zakup mogę zaliczyć do udanych. Miałyście już ten puder, jak się u Was sprawdził??

68 komentarzy:

  1. Miałam ten puder jako nastolatka, chyba był jedynym, który zużyłam w całości ;) opakowanie fatalne, działanie niezłe - tak go zapamiętałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, ale na razie czeka na swoją kolej. Ciekawe jak się sprawdzi u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spróbuj sobie wciskać produkt w twarz nie omiatać .... unikniesz podkreślenia suchych skórek :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam, ale opakowanie szybko mi peklo. Co do dzialania dawal delikatny efekt i nie zapychal ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O widzisz, akurat będę się musiała wybrać do sklepu i troche uzupełnić kosmetyczkę. Puder prasowany jak najbardziej by się przydał:)

    ps. dziękuję za wizytę u mnie, Twój blog jest już u mnie w obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go. Fajnie, ze się sprawdził. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. This colour would be just the perfect shade for my fairly skintone!
    Great review!!

    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za obserwację, również obserwuję-blog zapowiada się fajnie :) pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś był moim ulubieńcem, ale chwilowo go odstawiłam
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten puder i jest niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie średnio.. dosyć słaba wydajność i niestety nie nadaje się do torebki - wieczko jest bardzo podatne na złamania

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo go lubię, ale opakowanie jest okropne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie ma kiepskie ale kosmetyk sam w sobie lubię i kupuję go od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uzywam tego z rossmanna ale on troche słabo matuje jednak, on niby przede wszystkim ma byc antybakteryjny ale ciągle się świece jak zjem tłuszcz zwierzęcy..masakra

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. :) Alu widzę, że mamy czasem skłonności do takich samych kosmetyków :) Mam 2 opakowanie tego pudru i jestem zadowolona, chociaż opakowanie to lekka porażka - niefunkcjonalne :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam pozytywne jak i negatywne opinie o tym produkcie. Ja obecnie kończę swój Manhattanowski, a w kolejce czeka kompakt z Revlon.
    Dołączam do obserwatorów, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może kiedyś przetestuję. Obecnie używam pudrów sypkich. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Akurat mi się kończy stary, więc kto wie...? Ale fakturę też ma cudną :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Prezentuje się bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dla mnie niestety,ponieważ podkreśla suche skórki..

    OdpowiedzUsuń
  22. ja wolę pudry transparentne

    ____________________________
    nowości ciuszkowe w szafie na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam go i w sumie jako jeden z niewielu pudrów choć trochę matował mi buzię ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. obecnie używam pudru z Bell jak mi się kończy to kupuję rimmela;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Polubiłabym się z nim :)
    ZaprasZam do siebie i do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedyś go używałam, zrezygnowałam bo był dla mnie za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  27. obecnie go używam, zaliczam go do nielicznych, które matują moją cerę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam go ale będę musiała nie długo się rozejrzeć za jakimś dobrym pudrem matującym.

    OdpowiedzUsuń
  29. ja znam tańsze pudry matujące i też bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie miałąm ale ostatnio jakiś kupiłam od essence chyba i jest tragiczny :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam i niezbyt byłam z niego zadowolona. Zostawiał straszne smugi.

    http://rzepka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam go nigdy ;) Jeżeli chodzi o pudry to sięgam po te z niższej półki, no chyba że jest jakaś super promocja :P Ale wtedy wybieram Maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja go bardzo lubię :) Moją skórę bardzo dobrze matuje na długi czas :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Według mnie to jeden z lepszych pudrów w kamieniu za niewygórowaną cenę :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Brak lusterka to dość uciążliwy problem, bo nie zawsze ma się przy sobie to lusterko,a czasami jesteśmy w kryzysowych sytuacjach :DD

    Jak od zawsze miałam gorsze wyniki od swoich rówieśników i zdarzalo się, że dość często leciała mi krew z nosa, tłumaczyli dosłownie wszystko wiekiem dojrzewania -.-' serio wszystko.
    Bardzo chętnie przeczytam Twoją historię, a potem opiszę Ci swoją ze szczegółami, napisz: poppymiau@wp.pl
    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  36. super jest ten puder :)
    moj ulubiony ! :)
    obserwuję :)
    http://natalia-testuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Podejrzewam, że lepiej sprawdziłby się u mojej mamy niż u mnie :) Może kiedyś jej kupię i spytam o wrażenia :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam tego pudru, ale kusi mnie od jakiegoś czasu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie miałam tego pudru, ale wygląda naprawdę fajnie :) Mam nadzieję, że przez długi czas będzie Ci służyć ;) Pozdrowienia :* www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam kilka razy ale jednak szukam czegoś co nie będzie mi podkreślać suchych skórek :)

    OdpowiedzUsuń
  41. mam ten puder tylko na razie w zapasach ;) ale niedługo wezmę się za jego używanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie miałam tego pudru jeszcze :) ale jeśli podkreśla suche skórki to nie jest dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ojjj ten produkt raczej na lato jak dla mnie , ponieważ zimą mam straszne skórki na twarzy :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam kiedyś Rimmel, ale nie ten, jakiś inny :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie miałam nigdy tego pudru, preferuję białe, transparentne ;).
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Daj znać jak zrobisz nowy wpis , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Używam tego pudru od bardzo dawna,lubię i zawsze wracam po następny :) zimą transparentny,latem 003 :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Brak gąbeczki nie do końca jest minusem! Kochana jeżeli używa się cały czas tej samej gąbeczki, nie czyszcząc jej i wkładając ją non stop taką "brudną" do opakowania to rozwój bakterii jest mega! Bo jak wiadomo tłuszcz (oczywiście mam tu na myśli sebum) jest świetną pożywką !!
    Jednak ja nie jestem przekonana co do stay mattów :D może dlatego że mam bardzo suchą i wrażliwą cerę? Ale moooże kiedyś się pokuszę :)

    Zapraszam http://maxtrouble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście zgadzam się z Tobą, ale w nagłych sytuacjach np. impreza, muszę brać pół kosmetyczki ze sobą a tak starczył by sam puder:)

      Usuń
  49. fajna recenzja ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Mimo, że mam Cię w obserwowanych, to na stronie głównej nie wyskakują mi Twoje posty :( Nie wiem czemu tak się dzieje :(
    A co do pudru, to nie używałam, ale wszystkie produkty Rimmel'a, które miałam, były totalnie beznadziejne, żaden się u mnie nie sprawdził i ogólnie zraziłam się do tej firmy. Chociaż pomadki mają fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. pięknie się prezentuje :) ja pudru nie używam tylko krem BB więc więcej o nim nie powiem :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Tego pudru jeszcze nie próbowałam, choć tyle zachwytów nad nim, może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja miałam go trzy lata temu, według mnie najsłabszy puder, mi akurat nie odpowiadał.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja zastanawiałam się nad kupnem tego pudru ale ostatecznie wybrałam puder od maybeline. Z mojego jestem bardzo zadowolona, dobrze matuje i jest wydajny a na dodatek ma gabeczke ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie miałam go jeszcze, ale chętnie kiedyś wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuję za komentarz i życzenia. Ja bardzo mało używam pudrów, tylko odrobinę na korektor pod oczami, bo mam bardzo suchą cerę i nie służą one mojej skórze. Pewnie dla mnie byłby za mocny, ale słyszałam o nim sporo dobrego.

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Rzadko używam takich pudrów bo mam suchą skórę :/
    Zapraszam Cię do odwiedzenia mojego bloga
    http://polinapaola.blogspot.com/
    A jeśli Ci się spodoba zaobserwuj ! :)
    napisz w komentarzu a ja na pewno się odwdzięczę
    Planuję zrobić nie długo swój pierwszy konkurs także jeszcze raz serdecznie Cie zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja puder mam z Mary Kay, ktoś chetny mogę załatwić? Jest bardzo wydajny i rewelacyjnie matuje.nie podkreśla suchych skórek. Jest w wresji "normalnej" i transpanentnej (bezbarwny).
    Jak coś, to mój blog: http://midnightmargaret.blogspot.com/ i fanpage: https://www.facebook.com/pages/Midnight/1463289650563519

    OdpowiedzUsuń
  59. Chętnie bym go wypróbowała. Nie mogę jednak znaleźć transparentnego odcienia, jak na złość wszystkie są wyprzedane kiedy idę na zakupy :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Opakowanie tego pudru jest tragiczne. Ogólnie kiedyś go używałam, ale było gdy a makijażu nie wiedziałam za wiele i często z nim przesadzałam ;) Teraz mam już inne ideały, ale jak kiedyś je wykończę to może sięgnę po Rimmel :)
    Kilka dni temu założyłam nowego bloga :) Zapraszam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  61. Szkoda, że podkreśla suche skórki :/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten wytłoczony wzór z pudru wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  63. Dużo przydatnych informacji na blogu! Obserwuje :d
    Jeszcze jednym z plusów pudru jest to, że puder nie uczula. W moim przypadku- bardzo suchej skóry stosuję krem Dermedic hydrain 3 wówczas po nałożeniu pudru skóra wygląda idealnie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń