AVON ODŻYWKA Z KOMPLEKSEM NUTRI 5

W tym miesiącu w moim zamówieniu z Avonu znalazła się nowość czyli odżywka do włosów z kompleksem Nutri 5. Produkt dostępny jest od katalogu 3 w cenie 9,99 zł.

OD PRODUCENTA:
Odżywka i maska 2 w 1 z kompleksem Nutri 5 dla mocnych i lśniących włosów.
• głęboko odżywia
• wygładza włosy i nadaje im miękkość
• wzmacnia włosy

JAK DZIAŁA:
Bogata formuła o kremowej konsystencji wygładza włosy, nadaje im miękkość i wzmacnia je. Formuła wzbogacona jest kompleksem Nutri 5 z olejkami z makadamii, nasion kamelii, migdałowym, winogronowym i marula. Formuła wnika w każde pasmo włosów, pozostawiając je gładkie i lśniące. Intensywna formuła może być stosowana jako odżywka lub maska.
 JAK STOSOWAĆ:
 Stosuj jako odżywkę: nałóż na 1 minutę i spłucz, lub maskę: nałóż na 3 minuty i spłucz.

SKŁAD:

MOJA OPINIA:
Produkt zamknięty jest w czarnej, plastikowej nie przejrzystej  buteleczce o pojemności 250ml. Odżywka jest koloru białego z widocznymi złotymi drobinkami, nie są one widoczne na włosach. Jej konsystencja jest dość gęsta. Zapach odżywki jest obłędny, słodki - wyczuwalna  jest nuta  migdałów. Włosy po zastosowaniu odżywki są miękkie, lśniące i łatwo się rozczesują. Produkt nie obciąża i nie przetłuszcza włosów, co jest dla mnie niezmiernie ważne. Bardzo polubiłam się z tym produktem, szkoda że nie jest w większych buteleczkach.

 Z serii Nutri 5 oprócz odżywki którą posiadam dostępne są także szampon, intensywna kuracja odżywcza w sprayu oraz intensywna kuracja odżywcza dodająca blasku. Jestem bardzo ciekawa pozostałych produktów i już myślę o zakupie.

Miałyście już produkty z tej serii?? Ciekawa jestem jak się u Was sprawdziły:)
.

32 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze nic z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam, ale średnio przepadam za Avonowymi odżywkami (choć kilka razy bardzo mile się zaskoczyłam) - mam wrażenie, że mają strasznie dużo chemii w sobie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Avonu nie miałam nigdy tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam nigdy żadnych produktów do włosów z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Avonem to jest troche ruletka, raz trafi się dobrze a raz bardzo źle. Ale ta odżywka mnie zaciekawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ogólnie nic od nich nie miałam do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie szampony i odzywki avonu

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że nie obciążyła ci włosów. Lubię takie, a gdy nie swędzi po nich głowa to już w ogóle super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już bardzo dawno nie miałam nic z avonu, jak będę mieć okazję to wypróbuję tę odżywkę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam inny wariant i był okropnym bublem. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze, ale wygląda ciekawie. I ważne, że włosy są mięciutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam, ale wygląda na dobry produkt w rozsądnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jej, ale ładne ma opakowanie, takie eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam ale nie lubię produktów z Avonu :d

    OdpowiedzUsuń
  15. dawno nie miałam odzywek z Avon może kupię tą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze nic z Avonu więc muszę te braki nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze nic z Avonu więc muszę te braki nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Yes, I follow you on gfc #119, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja miałam ochotę na olejek, ale wybrałam jednak coś z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja mama kiedyś kupowała szampony z Avon. Tej serii kompletnie nie znam

    OdpowiedzUsuń
  21. mam produkty równiez z tej serii tyle że niebieskie :D uwielbiam najbardziej maskę ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Tej serii jeszcze w avonei nei widzialem mkoże dlatego ze owy katalog mialem lata temu w dłoni ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Odżywka wydaje się być naprawdę dobra :) Składniki na pierwszych miejscach w składzie są bardzo dobre dla włosów :) Ja używałam kiedyś szamponów i odżywek z olejkiem arganowym i dla włosów cienkich :) Teraz kupiłam serum z olejkiem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie zastanawiałam się nad zakupem, teraz czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z avonu nie miałam jeszcze żadnej odżywki ale za to kilka masek i byłam zadowolona tylko co mnie denerwowało to mała ilość :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam nic z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam tego produktu, ale wydaje się być okej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nic z tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie używałyśmy jeszcze żadnych odżywek z Avonu.

    OdpowiedzUsuń