BeBeauty vs Isana

Dziś przygotowałam dla Was mały test żeli do kąpieli. Wybór padł na znane i tanie produkty a mianowicie  kremowy żel pod prysznic  BeBeauty z Biedronki oraz żel Isana z owocami marakui z Rossmanna.
 
BeBeauty:
Kremowy żel pod prysznic z cennymi witaminami E i B3 oraz proteinami mleka odżywia i nadaje skórze wyjątkową gładkość. Doskonale się rozprowadza i pieni. Subtelny zapach urzeka zmysły, a piana otula ciało dając pełne odprężenie pod prysznicem. Skóra jest nawilżona, odświeżona i promienna. Kremowa konsystencja daje poczucie komfortu, czyniąc skórę delikatną. Produkt posiada pH przyjazne dla skóry.
  Skład:                                                                                                                                                                      

Moja opinia:
Żel znajduje się w białej nieprzejrzystej plastikowej butelce o pojemności 400ml.  Cena jaką zapłaciłam za produkt to ok. 4 zł. Żel bardzo dobrze się pieni, jest bardzo delikatny i kremowy. Doskonale oczyszcza nasze ciało i pozostawia je świeże i pachnące przez długi czas. Po kąpieli zapach żelu unosi się po całej łazience a nawet domu. Produkt wyczuwalny jest na skórze przez jakiś czas potem zanika. Jeśli chodzi o zapach jest on bardzo ładny, delikatny lekko słodki. Produkt nie uczulił i nie podrażnił mojej skóry. Jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno do niego powrócę.


Isana:
Żel pod prysznic z owocami marakui oferuje optymalną pielęgnację dla delikatnej skóry. Substancje pielęgnacyjne wyjątkowo delikatnie myją i troszczą się o jedwabistą skórę. Kompleks pielęgnacyjny pomaga utrzymać wilgotność skóry i zapewnia ochronę przed jej przesuszeniem. Przyjemny egzotyczny zapach owoców marakui sprawia, że codzienny prysznic staje się wyjątkowym przeżyciem.
                                                                                                                                                                                        
Skład:

Moja opinia:
Żel znajduje się w przejrzystej, plastikowej butelce o pojemności 300ml. Cena jaką zapłaciłam to 2,99 zł. Produkt w miarę dobrze się pieni i jest dość wydajny. Niestety od razu muszę napisać że nie polubiłam się z tym produktem. Po pierwsze zauważyłam że przesuszał moja skórę, bez balsamu się nie obyło. Po drugie zapach jest cudowny, słodki, obłędny- ale tylko w opakowaniu. W trakcie kąpieli niestety ten zapach zanika a moja skóra po kąpieli wcale nie pachnie. Mój mąż miał żel męski z tej samej serii i  jest tego samego zdania- zapach piękny, ale w opakowaniu. Niestety już nie kupię ponownie tego produktu.

Podsumowanie:
 Moim absolutnym ulubieńcem stał się żel z Biedronki. Dobry produkt w dobrej cenie. Do tej pory używałam żeli głównie z Avonu i raczej już do nich nie wrócę. Pozostanę wierna BeBeauty. Jestem ciekawa innych zapachów z tej serii i na pewno je wypróbuję. Swoją drogą uważam że produkty tej firmy są bardzo dobre. W swojej skromnej kolekcji posiadam płyn micelarny  i zmywacz do paznokci tej marki i też bardzo sobie chwalę.

A Wy co myślicie na temat tych produktów??Miałyście je? Jestem ciekawa czy się sprawdziły:)





 

41 komentarzy:

  1. Bardzo lubię żele pod prysznic BeBeauty, są tanie i do tego takie wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię żele więc może wypróbuję ten Biedronkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie nowa recenzja:)
    Ja osobiście nie lubię produktów BeBeauty, ale Isanę kupuję chętnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam jeden żel z Isany i byłam zadowolona. Często sięgam po żele z Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tych żeli ale chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam kilka wariantów z BeBeauty i byłam zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jeszcze nie próbowałam żelu z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żele pod prysznic kupuję pod zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chetnie wpróbuję ten z Biedronki:) Żele z Avonu tez mocno wysuszają skórę:/

    OdpowiedzUsuń
  10. o nie miałam jeszcze tego zbiedronki - moze sobie sprezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię żele z Biedronki :)
    Isana mam, ale wersję do wanny. Jako płyn do kąpieli. Podoba mi się zapach

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam żele z Biedronki i bardzo je lubiłam - są tanie i w moim przypadku wydajne :)
    Z Isany mam dopiero pierwszy produkt do kąpieli i jest to olejek pod prysznic - z nim tez bardzo się polubiłam, zapach ma intensywny nie tylko w butelce :)
    Aczkolwiek nie wiem jak jest własnie z innymi ich produktami.
    Osobiście miałabym problem porównując te produkty, które ja miałam, bo oba są bardzo fajne i tanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejku pod prysznic nie miałam, jestem ciekawa jakby się sprawdził:)

      Usuń
  13. Ja miałam obydwa żele i oba świetnie się sprawdziły :) W tym przedziale cenowym lubię też Petite :) A ostatnio moimi ulubieńcami stały się żele z Yves Rocher.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę koniecznie ich spróbować:)

      Usuń
  14. Dotąd miałam tylko żele z Isany, z BeBeauty nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na twój blog trafiłam przypadkowo i bardzo mi się tutaj podoba
    życzę powodzenia w prowadzeniu i oby tak dalej
    będę tutaj częściej zaglądała pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za przemiły komentarz:)

      Usuń
  16. Wachalam ten zel Isany, ale ogólnie za nimi nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę koniecznie wypróbować ten żel Be Beauty :) Tym bardziej, że lubię jak zapach unosi się po całej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam żele Isany ale biedronkowego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tych żeli ale skoro ten z Bebeauty nie uczula i nie podrażnia skóry to chętnie go kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jeszcze żadnego z nich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ten żel z Isany i byłam zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam ale czytałam wiele pozytywnych opinii .

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze żądnego, ale chyba skuszę się na ten z Biedronki :)) Obserwuję ;)

    http://youthandcool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Żele Isana tak bardzo uwielbiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem tego samego zdania że żele isany są kiepskie..

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem tego samego zdania że żele isany są kiepskie..

    OdpowiedzUsuń
  27. biedronkoweeeee :d bebeauty nie bardzo przepadam ale za to Isana jestem bardzoo na tak ! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam kiedyś ten żel z isany, zapach ładny, ale nic poza tym.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie mam żadnego z nich. Isana nie powala, wolę Balea z DM. A z żeli chyba najbardziej lubię Yves Rocher i Balea.

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie zaczęłabym używać takich żeli, ale moja skóra mocno się buntuje, jak raczę ją produktami z drogerii :( Produkty do mycia muszę mieć eko, albo z apteki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie wyprobuje tego z biedry:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow – I love the pictures! Want all this stuff, too. You’re making me jealous!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♡
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♡
    http://adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. o ile Isanę znam o tyle tych biedronkowych jeszcze nie próbowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Isanę miałam - całkiem niezły produkt. Tego drugiego nie miałam, może jak mi się nawinę to go zgarnę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny Blog.
    Obserwacja za obserwacje?
    Zacznij!

    OdpowiedzUsuń