ZARA BLACK AMBER

Jakiś czas temu, wybrałam się na zakupy i postanowiłam przy tej okazji odwiedzić sklep Zara. Niestety nic z ubrań  dla siebie nie kupiłam, ale zatrzymałam się z ciekawości przy półce z perfumami. Byłam zachwycona zapachami, nie wiedziałam że ten sklep ma tyle fajnych perełek. Po długim namyślaniu, wybrałam zapach BLACK AMBER. Cena produktu 45 zł. za 100ml.

ZARA BLACK AMBER     

 
 NUTY ZAPACHOWE:

NUTA GŁOWY:  tangeryna
NUTA SERCA:  gardenia, marakuja
NUTA BAZY:  wanilia, ambra
 
Zara Black Amber to piękny, słodki ( ale nie mdlący), cukierkowy zapach. Wyczuwalna jest nuta bardzo delikatnej wanilii i marakui. Perfumy utrzymują się dość długo, co najmniej przez pół dnia możemy cieszyć się pięknym zapachem. Myślę że cena jest adekwatna do produktu. Jestem mile zaskoczona zapachami Zary. Jeśli podobają Wam się słodkie i owocowe perfumy zerknijcie na tą markę.

                                              


24 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powącham przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nuty zapachowe brzmią bardzo ciekawie, muszę przejść się do Zary i powąchać :). Flakonik też piękny - nienachalny i klasyczny :).

    OdpowiedzUsuń
  4. oj cukierkowy to nie dla mnie, gdyby był bez wanilii to może... ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie zwracałam uwagi na perfumy Zara, ale myślę, że ten przypadłby mi do gustu :) Ambra to coś co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale z opisu myślę, że mógłby przypaść mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno się przejdę i powącham :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo musze się przejść do Zary w takim razie i powąchać co nieco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem czy by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do tej pory nigdy nie zwracałam uwagi na zapachy w Zarze, ja mam swój ulubiony zapach J'dior i żaden inny mi tak nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie zwracałam uwagi na zapachy w Zara ale uwielbiam odkrywać nowości i chociaż sama lubię lekkie kwiatowe zapachy to nastepnym razemsprawdzę czy znajdę coś co mi się spodoba :) Buziaki Alu :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się wybrać i sprawdzić ich perfumy bo już kilka osób mi mówiło że są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się wybrać i sprawdzić ich perfumy bo już kilka osób mi mówiło że są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiedziałam że zara ma również perfumy :) pewnie pachną obłędnie :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście Zara ma sporą ofertę perfum, kiedyś chciałam się skusić na jedne, ale jak po paru dniach po nie wróciłam już nigdzie ich nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie miałam kosmetyków Zary,pora się zapoznać :D a zapach wydaje się jak dla ,nie-kocham słodkie zapachy :) poniucham jak tylko go zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem bardzo ciekawa zapachu :) neomi cambel to jest mój ulubiony <3

    OdpowiedzUsuń
  19. a u mnie Zary brak a skusiłabym się :) musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam zapach ambry i mandarynki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Długo szukałam recenzji tego produktu :)
    Cena rewelacja! :)
    Kupię przy najbliższej okazji <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie czytałam,że zara ma bardzo fajne perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten zapach od roku. Jak dla mnie jest idealny. Z chęcią wypróbowłabym też inne. Muszę się przejść do Zary.

    OdpowiedzUsuń