AVON KURACJA DODAJĄCA BLASKU

Niedawno opisywałam Wam moją nową odżywkę do włosów Avon z kompleksem Nutri 5. Po tym jak fajnie się u mnie sprawdziła, postanowiłam kupić intensywną kurację dodającą blasku z tej samej serii. Produkt dostępny jest w katalogu w cenie 13,99zł. Niestety pojemność jego jest bardzo mała -50ml. Może przejdźmy do opisu produktu.


OD PRODUCENTA:
Intensywna kuracja dodająca blasku z kompleksem Nutri 5 do wszystkich rodzajów włosów.
Innowacyjna kompozycja pięciu luksusowych olejków, które nie obciążają włosów.
-olejek z makadamii
 -olejek migdałowy
 -olejek z nasion kamelii,
 -olejek winogronowy
 -olejek marula.


BŁYSKAWICZNY EFEKT:
 • głęboko odżywia włosy
 • nadaje im olśniewający blask
 • wzmacnia włosy


JAK STOSOWAĆ:
Po zastosowaniu szamponu i odżywki, nałożyć na włosy. Pozostawić na 1 minutę i spłukać.
Stosować raz w tygodniu.

MOJA OPINIA:
Produkt dostępny jest w czarnej tubce o pojemności 50ml. Opakowanie tej serii jest bardzo ładne czarne ze złotymi napisami. Zapach jest bardzo ładny słodki, delikatnie migdałowy. Konsystencja tego produktu jest jak dla mnie troszkę za rzadka. Co z efektami?? Niestety nie zauważyłam żadnych efektów jakie obiecuje producent. Nie zauważyłam wzmocnienia włosów ani olśniewającego blasku. Mam włosy ze skłonnością do przetłuszczania się a ten produkt tak wysuszył moje włosy że nie mogłam dać rady z elektryzowaniem i puszeniem. Pojemność produktu jest tak mała, że starcza na kilka razy ( przy moich dość krótkich włosach) Na pewno nie kupię więcej tej "kuracji" ze względu na cenę (13,99 za 50ml.) i na efekt działania:) którego u mnie  nie ma.


14 komentarzy:

  1. Szampony z Avon bardzo obciążają mi włosy i od bardzo dawna nie kupuję u nich niczego do włosów, ale pozostałe kosmetyki są całkiem ok. Szkoda, że ta kuracja się nie sprawdziła i zastanawia mnie czy na pewno w składzie są te wszystkie olejki, które wypisane zostały na etykiecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie rzeczwiście jest piękne, szkoda jednak, że efekty również takie nie są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak ze składem, bo chyba zarówno w olejku tej serii jak i odżywce jest wysoko Alcohol Denat?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie kupuje juz jakis czas nic do kłaczków z avonu

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie ma u Ciebie efektów :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma efektów, więc nie kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Te avonowe rzeczy zazwyczaj nic nie robią ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne opakowanie. Już dawno nie miałam produktów z tej firmy. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam jeszcze nic z avonu ale przymierzam się do serii planet spa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze tak jest, że jeden produkt z tej samej serii jest super, a inny to bubel.. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie pamiętam, kiedy ostatni raz miałam coś z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty wiesz, wczoraj użyłam pierwszy raz szamponu i odżywki z tej serii. Odżywka jest faktycznie malutka, a konsystencja rzadkawa. Nie wiem jeszcze, jak będzie przy dłuższym stosowaniu, ale rozczesywało się dobrze, a włosy nie sprawiają wrażenia mocniej obciążonych.

    OdpowiedzUsuń