BALSAM TRAWA CYTRYNOWA & KOKOS EVELINE

Luksusowy balsam głęboko nawilżający EVELINE COSMETICS dla skóry suchej i wrażliwej.
                                ULGA DLA NAPIĘTEJ SKÓRY W 5 SEKUND.

OD PRODUCENTA:
INNOWACJA! Wyjątkowe połączenie olejku arganowego z silnie nawilżającym bioHyaluron ComplexTM – gwarancja długotrwałego i spektakularnego nawilżenia!


               LEKKA, NIETŁUSTA FORMUŁA BŁYSKAWICZNIE SIĘ WCHŁANIA!


Luksusowy balsam do ciała z innowacyjną, ekspresowo działającą formułą bezpośrednio po aplikacji przywraca komfort napiętej skórze i gwarantuje długotrwałe, głębokie nawilżenie. Nowatorska receptura z olejkiem arganowym, kwasem hialuronowym i olejkiem kokosowym przynosi natychmiastową ulgę przesuszonej skórze. Na długo pozostawia ją gładką i wyjątkowo miękką. Zapewnia spektakularne i długotrwałe nawilżenie nawet suchej i wrażliwej skórze.


SKŁADNIKI AKTYWNE NAJNOWSZEJ GENERACJI:
Olejek arganowy – bogaty w kwasy omega 6 i 9 oraz witaminę E, poprawia nawilżenie, gładkość oraz elastyczność naskórka. Jednocześnie odżywia i silnie regeneruje.

bioHyaluron ComplexTM – bogaty w kwas hialuronowy, intensywnie i długotrwale nawilża, zapewnia spektakularne wygładzenie naskórka.

Olejek kokosowy- uelastycznia i ujędrnia skórę, zawiera naturalne antyoksydanty, dzięki czemu przeciwdziała procesom starzenia się skóry. Przywraca naturalną barierę ochronną naskórka i likwiduje uczucie szorstkości.

Wyciąg z trawy cytrynowej- przywraca naturalną równowagę skóry, koi podrażnienia i działa odświeżająco.

Urea 5%- perfekcyjnie nawilża, zmiękcza i przyspiesza procesy regeneracyjne, pozostawiając skórę gładką i miękką w dotyku.

Naturalna betaina -wpływa na utrzymanie optymalnego nawilżenia skóry, poprawia elastyczność i witalność skóry.

D-panthenol i alantoina- łagodzą i koją podrażnienia, przynoszą ulgę napiętej, suchej i wrażliwej skórze.
 
                       MIĘKKA, GŁADKA I GŁĘBOKO NAWILŻONA SKÓRA!


SPOSÓB UŻYCIA:
Niewielką ilość balsamu delikatnie wmasować w skórę całego ciała ze szczególnym uwzględnieniem nadmiernie przesuszonych miejsc. Lekka nietłusta konsystencja przyjemnie się rozprowadza i bardzo szybko wchłania, dzięki czemu skóra jest doskonale odżywiona i nawilżona przez wiele godzin.
Więcej produktów z tej serii możecie zobaczyć na stronie  producenta  EVELINE COSMETICS.

Eveline Cosmetics


MOJA OPINIA:
Balsam znajduje się w ślicznej złotej butelce o pojemności 225ml. Opakowanie posiada rewelacyjną nakrętkę OPEN- CLOSE, która zapewnia nam bezpieczeństwo podczas stosowania produktu. Balsam jest koloru białego. Zapach jego jest cytrynowy, jak dla mnie zbyt intensywny. Szkoda że kokos nie jest bardziej wyczuwalny. Bardzo byłam zaskoczona działaniem tego produktu. Po nałożeniu go na skórę dosłownie w kilka sekund stała się ona bardzo nawilżona, miękka i przyjemna w dotyku. Nawet partie ciała gdzie potrzebowały silnego nawilżenia, od razu zrobiły się delikatnie miękkie. Balsam stosuję głównie wieczorem po kąpieli. Moja skóra rano jest niesamowicie gładka. Jestem ciekawa także innych kosmetyków z tej serii.

29 komentarzy:

  1. Lubię ich produkty za bardzo dobre nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że przeważa cytryna, bo uwielbiam kokos :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja znowu cieszę się, że cytryna, bo do kokosów mam mieszane podejście :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre nawilżenie pewnie za sprawą mocznika. :) u mnie sprawdzają mazidła Eveline, a ten jest bardzo ciekawy. Fajnie jeszcze, że opakowanie ma pompkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawił mnie zapach, chętnie się na niego skuszę przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie najważniejsze jest, żeby skóra po kąpieli właśnie była nawilżona i nie napięta. A jeśli dodatkowo ładnie pachnie to duży plus dla tego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki z tej firmy, ale tego balsamu jeszcze nie stosowałam. Nawet nie widziałam go nigdzie w drogerii w moim mieście, ale mam nadzieję, że pojawi się wkrótce, bo chcę go wypróbować :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z zapachem tego balsamu raczej bym się nie polubiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. też liczyłabym bardziej na nutkę kokosa niż cytryny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice post.
    Follow to follow?
    http://agatha-agata-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo chętnie bym sprawdziła jak spisałby się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kosmetyki Eveline, niestety tego balsamu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że więcej jest tutaj cytrynki, dodaje świeżości, akurat dobry balsam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne połączenie zapachów. :) Gdyby nie masa balsamów które mam z chęcią bym się skusiła. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie stosowałam jeszcze :(
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście?
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mam z ich biedronkowej serii jedwab w balsamie, ale jakoś nie mogę się przekonać.. ale to pewnie przez moją ogólną awersję do smarowania się ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam ale fajnie że dobrze nawilża i ma świeży zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam ale fajnie że dobrze nawilża i ma świeży zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skoro szybko się wchłania i dobrze nawilża to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Po Twojej recenzji stwierdzam, że bardzo fajny produkt.. muszę się skusić i kupić, gdy wykończę zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy go nie miałam :) jakoś praktycznie wcale nie kupuję kosmetyków tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kokos i trawa cytrynowa? Fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ze względu na zapach nie skusze się, ale balsamy Eveline bardzo dobrze się u mnie spisują ;)

    OdpowiedzUsuń