EVELINE COSMETICS BODY GLAM

Dziś chciałabym przedstawić Wam produkt jaki otrzymałam do testów w ramach współpracy z firmą Eveline Cosmetics. Jest to luksusowy, regenerująco- nawilżający balsam do ciała pod prysznic. Produkt przeznaczony jest do skóry suchej i wrażliwej.


OD PRODUCENTA:
Luksusowa pielęgnacja ciała o słodkim, kakaowym zapachu.
Formuła luksusowego balsamu pod prysznic, o unikalnych właściwościach regenerująco-nawilżających, wzbogacona odżywczym masłem kakaowym, sprawia, że skóra staje się promienna i przyjemnie pachnie długo po wyjściu spod prysznica.

              RECEPTURA BOGATA W EKSKLUZYWNE SKŁADNIKI AKTYWNE
  • Masło kakaowe- dzięki wysokiej zawartości witamin i minerałów, rewelacyjnie regeneruje skórę. Ma silne właściwości nawilżające i skutecznie zatrzymuje utratę wody z naskórka.
  • bioHyaluron ComplexTM- zatrzymuje wodę w najgłębszych warstwach naskórka oraz hamuje jej parowanie.
  • Olejek arganowy – bogaty w kwasy omega 6 i 9 oraz witaminę E, poprawia nawilżenie, gładkość oraz elastyczność naskórka.
SPOSÓB UŻYCIA:
Krok 1. Przed nałożeniem balsamu umyć ciało i spłukać pianę.
Krok 2. Balsam nałożyć na umytą, mokrą skórę i wmasować okrężnymi ruchami
Krok 3. Nadmiar balsamu spłukać wodą.
Krok 4. Od razu po osuszeniu skóry ręcznikiem można się ubrać.

Odpowiedni do stosowania po depilacji lub goleniu.


EFEKT W 5 SEKUND- naturalnie promienna i pachnąca skóra.

 
Z innymi produktami z tej serii możecie zapoznać się na stronie producenta EVELINE COSMETICS

Eveline Cosmetics

MOJA OPINIA:
Balsam do ciała pod prysznic znajduje się w dużej, plastikowej butelce o pojemności 350ml.
Opakowanie nie dość że jest bardzo ładne, ponieważ utrzymane jest w złotym kolorze, to jest bardzo praktyczne. Posiada pompkę OPEN-CLOSE, która sprawdza się rewelacyjnie. Możemy nałożyć dowolną ilość produktu i mamy pewność że balsam się przypadkowo nie wyleje.

Produkt jest koloru białego, zapach balsamu jest obłędny- słodki ( nie mdlący), kakaowy. Po umyciu skóry, nakładamy balsam na ciało i już wtedy czujemy tą rozkosz. Skóra praktycznie od razu staje się miękka, nawilżona i przyjemna w dotyku. Po spłukaniu produktu możemy od razu się ubrać bez obaw, że balsam pozostawi tłuste plamy na ubraniu. Piękny, słodki zapach utrzymuje się długo po kąpieli na mojej skórze. Balsam pod prysznic jest świetnym i wygodnym rozwiązaniem dla osób, które nie mają czasu po każdej kąpieli nakładać balsamu na skórę- ja do takich osób należę:) Produkt ten stał się moim ulubieńcem i na pewno zagości u mnie na długo.
 

33 komentarze:

  1. Miałam wersję Nivea ale jakoś nie przypadło mi do gustu, tzn. nie zakochałam się w nim ;P Ciekawa jestem właśnie tego, może kiedyś mi wpadnie w ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używałam Nivea, jak dla mnie ten wypadł lepiej i ma ładniejszy zapach:)

      Usuń
    2. Ja używałam Nivea i był calkiem fajny. Takie balsamy to swietne rozwiązanie na lato :D

      Usuń
  2. Tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubi balsamy pod prysznic, aktualnie mam Nivea, ale może wypróbuję też ten :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię produkty Eveline, ale tego balsamu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę kupić bo przydaje sie w awaryjnych sytuacjach, używałam Nivea ale trzeba go dokładnie spłukać przy pomocy gąbki bo inaczej się klei a ten może inaczej :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great review, I don't like those kind of products, they made my bath very slippy.

    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie balsamy w takim opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten balsam pod prysznic :) Jak spieszę się albo nie chce mi się już balsamować to to idealne rozwiązanie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tego typu produkty, miałam wersję poprzednią tego balsamu spisała się bardzo poprawnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie bym się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda, lecz takim zapachem się już "przejadłam". :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam i jeszcze nigdy nie miałam balsam którym można smarować się pod prysznicem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie niestety produkty tego typu fatalnie się sprawdzają - nie mogę się do nich przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie używałam produktów tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest już dostępny w sklepach? Pierwszy raz widzę ten produkt, balsamy pod prysznic to coś dla mnie,nie lubię zwykłych balsamów , a ten wygląda ciekawie a na dodatek musi ślicznie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam taki balsam z Nivea, ale mam wrażenie że w ogóle nie nawilża, tzn, może trochę tuz po użyciu, a zaraz potem skóra już nie jest nawilżona (a ja raczej problemów z suchą skórą nie mam)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym go sobie przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam balsamy pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świente kosmetyki pierwszy raz widze takie :D zobaczę w sklepie i moze sie skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy nie miałam takiego balsamu pod prysznic, a ten wydaję się świetny! no i do tego z pompką <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię produkty Eveline a ten balsam to bardzo kusząca propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie posiadam
    wspólna obserwacja ? http://paperlifex33.blogspot.com/ zacznij i daj znać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę go sprawdzić, jestem bardzo ciekawa, czy mi się spodoba :)

    AngelinaCosmeticsBlog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Great cosmetic dear! ;)
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom




    OdpowiedzUsuń
  25. A ja nie lubię balsamów po prysznic. Wole jednak wrażenie czystej i świeżej skóry po prysznicu :)

    OdpowiedzUsuń