hair up - dry shampoo

Część dziewczyny!!! Już dawno skończył mi się mój ulubiony suchy szampon Batiste. Jest on jak dla mnie dość trudno dostępny, więc postanowiłam poszukać czegoś stacjonarnie-  blisko mnie. Będąc na zakupach w Biedronce uwagę moja przykuł suchy szampon Hair UP. Ceny niestety nie pamiętam, ale nie była ona wysoka ( zaledwie kilka złotych.). Może kilka słów od producenta.


OD PRODUCENTA:
Suchy szampon Hair Up do wszystkich rodzajów włosów sprawia, że włosy są puszyste i pełne blasku. Zawiera kompleks witamin oraz składniki chroniące przed szkodliwym działaniem promieni UV. Zapewnia dodatkowy dzień świeżości włosów bez konieczności mycia.

SPOSÓB UŻYCIA:
Przed użyciem rozczesz dokładnie włosy, wstrząśnij mocno opakowaniem i rozpyl szampon w odległości 15,20 cm. od nasady włosów, Odczekaj chwile a następnie dokładnie wyczesz włosy.

MOJA OPINIA:
Szampon zamknięty jest w ładnej butelce przypominającej dezodorant. Pojemność  produktu to 200ml.  Szampon ma bardzo ładny owocowy zapach. Suchego szamponu używam sporadycznie w nagłych przypadkach kiedy nie mam czasu umyć włosów a szybko muszę wyjść.  Po spryskaniu włosów czekam chwilkę, następnie wyczesuje produkt i nie mam z tym najmniejszego problemu. Na włosach nie widać żadnych białych śladów. Niestety minus produktu jest taki, że włosy są odświeżone, ale na jakieś dwie godziny. Po tym czasie moje włosy robią się coraz bardziej przetłuszczone i wyglądają fatalnie. Nie kupię tego produktu ponownie.

27 komentarzy:

  1. Mam go i u mnie efekt odświeżonych włosów trwa dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że odświeża tylko na 2h... spodziewałam się lepszych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na razie zakupiłam batista:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for the info, nice shampoo!!
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom



    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o nim podobne opinie. Czyli lepiej sobie darować

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałąm coś podobnego, ale z Balei. Max pół dnia, potem tłusto ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Batiste trudnodostępny? Ja mam wrażenie, ze są na każdym kroku. Moje włosy za to nie lubią suchych szamponów.

    PS. Fajnie tu u Ciebie, zostaję na dłużej i zaobserwowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak dla mnie tak, przez internet raczej nie zamawiam a w żadnej drogerii go nie spotkałam:)

      Usuń
    2. W Rossmannie znajdziesz :)

      Usuń
    3. Rossmanna też mam nie po drodze:( ale przy najbliższej okazji na pewno tam zawitam :)

      Usuń
  8. niestety też miałam ten szampon i u mnie również nie było powalających efektów... też już go nie kupię szkoda tylko pieniędzy na coś co w ogóle nie działa

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że odświeżenie jest tak krótkie. Generalnie nie stosuję suchych szamponów, ale zawsze warto taki mieć awaryjnie. Cóż, wygląda na to, że biedronkowy się nie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo go lubię, dla mnie działa bardzo dobrze, zależy chyba od oczekiwań i włosów. Za to Batiste wywołuje u mnie łupież i trzymam się od niego z daleka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, mój ulubiony to chyba Timotei. Obecnie kończę z Balea, efekty są fajne, ale zapach koszmarny chemiczny, że podczas psikania można się udusić.

    OdpowiedzUsuń
  12. A u mnie było całkiem nieźle z odświeżeniem- praktycznie przez cały dzień były świeże :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widziałam go w Biedronce, ale koleżanka mi odradziła, więc nie wzielam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie się nie sprawdził, wolę Isanę i Batiste oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uf, jak dobrze, że ostatnio go jednak nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli suchy szampon to tylko Batiste :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że na tak krótko odświeża włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że efekt utrzymuje się tak krótko :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej nie zdradzę ukochanego batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej nie zdradzę ukochanego batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  21. a efekt po Batiste ile się utrzymuje?

    OdpowiedzUsuń