KOSMED SERUM OCHRONNE DO STÓP I PAZNOKCI NAIL CARE

Dziś chciałabym przedstawić Wam produkt, jaki otrzymałam do testów od firmy KOSMED.
Jest to serum ochronne do stóp i paznokci Nail Care.


OD PRODUCENTA:
Nail Care – serum ochronne do stóp i paznokci  przeznaczone jest do ochrony i pielęgnacji stóp i paznokci ze skłonnością do grzybicy.
Zawarte w preparacie składniki aktywne:
 
Łagodzą i usuwają objawy infekcji grzybiczych.
Przyspieszają regenerację skóry i płytki paznokci.
Działają bakteriobójczo, grzybobójczo i antywirusowo.
Delikatnie nawilżają i odżywiają skórę.
Działają odświeżająco.
 
Sposób użycia:
Stosować na umytą i suchą skórę. Po nałożeniu delikatnie wmasować, pozostawić do wchłonięcia. Zabieg powtarzać codziennie do całkowitego ustąpienia objawów. Stosować profilaktycznie podczas korzystania z basenów i kąpielisk. Dokładną aplikację ułatwia wygodny w użyciu pędzelek.Do stosowania od 3 roku życia. 
 
 
 
SKŁADNIKI AKTYWNE:
Olejek z drzewa herbacianego, olejek rumiankowy, olejek geraniowy.
 
 
 
Serum możecie kupić na stronie internetowej producenta KOSMED a także w aptekach.
Cena produktu to 11 zł. za 10ml.
 
 
MOJA OPINIA:
Serum umieszczone jest w biało niebieskim kartoniku z opisem firmy. W środku znajdziemy produkt w postaci buteleczki lakieru do paznokci. Jest to bardzo fajne rozwiązanie, ponieważ możemy go zabrać ze sobą np. na basen. Produkt posiada przydatny pędzelek, którym bardzo łatwo możemy go nałożyć na paznokcie. Serum jest w postaci rzadkiego olejku, który szybko się wchłania. Według mnie jego zapach jest zbliżony do zapachu eukaliptusa. Olejek stosowała głównie moja córka, gdyż często korzysta z basenu. Zawsze bałam się by nie nabawiła się infekcji grzybicznych. Teraz gdy używa tego olejku mogę być spokojna. Serum przyda się także w okresie letnim na otwartych kąpieliskach.
 
 

27 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te serum - mam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się - produkt godny polecenia:)

      Usuń
  2. Przydałby mi się taki specyfik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie potrzebuje ale moja mama używa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie widziałam tego produktu:) Dzięki zza cynk:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam takich produktów, bo nie miałam potrzeby, ale będę miała na uwadze w razie czego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama bym taki chętnie przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że się nie przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapiszę go sobie, na przyszłość. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brałabym! Ląduje na chciejliście! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena niewielka a skutek zbawienny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydał by mi się szczególnie w sezonie letnim :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam ale chętnie wypróbuję ;) bo już kilkakrotnie o nim czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe to serum i ma świetny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Like your blog very much! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. O bardzo ciekawy produkt! :)
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam wcześniej pojęcia o tym kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  18. Na lato wydaje się wręcz idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Trafiłam na ten produkt przypadkiem. W moim przypadku nawilżył i wygładził skórę stóp (do tej pory bezskutecznie z tym walczyłam). Produkt godny polecenia ze względu na wyjątkowo szybką skuteczność

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja stosuję serum nail care w celu zapobiegania (produkt udało mi się dostać za darmo, ale wiem że jest niedrogi ­ 10zł :)). Na pewno będę stosowała dalej. Świetnie sprawdza się w celach ochronnych, z tego co wiem to skutecznie walczy z grzybicą. Duży plus ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam go od miesiąca. Nie przeciw grzybicy (ją zwalczyłem w przeciągu tygodnia) a profilaktycznie, jak chodzę na basen

    OdpowiedzUsuń