Luksusowy peeling do rąk

Hej dziewczyny!! Dziś chciałabym opowiedzieć kilka słów na temat luksusowego  peelingu do rąk z ekstraktem z wanilii firmy Eveline.


OD PRODUCENTA:
Innowacyjna formuła 8w1, bogata w składniki aktywne skutecznie pielęgnuje skórę dłoni i przywraca jej aksamitną gładkość.
 
Kompleksowe działanie 8w1:
1. Delikatnie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka.
2. Intensywnie nawilża.
3. Przywraca jedwabistą gładkość.
4. Regeneruje i odżywia.
5. Nadaje sprężystość i elastyczność.
6. Rozjaśnia przebarwienia.
7. Wyrównuje koloryt.
8. Koi i łagodzi podrażnienia.
 
Eveline Cosmetics
 
 
TECHNOLOGIA YOUNG HAND & HYALURON™
Odmładza i wygładza skórę dłoni oraz  przywraca jej głęboki poziom nawilżenia.
FORMUŁA ZAWIERA:
-RENEWAL HANDS COMPLEX™ o działaniu regenerującym,
- olejek arganowy ,
- masło Shea
- bioHYALURON PLUS COMPLEX™ o działaniu nawilżającym
- olejek ze słodkich migdałów
- ekstrakty z : miodu, wanilii, dzikiej róży, kakao, lukrecji
-kompleks witamin A+E+F
 
 
STOSOWANIE:
rozprowadzić peeling na lekko zwilżonych dłoniach i delikatnie masować przez ok. 3 minuty. Spłukać obficie wodą. Następnie nałożyć na dłonie krem lub inny preparat pielęgnacyjny. Stosować 2-3 razy w tygodniu.
 
 
MOJA OPINIA:
Produkt zamknięty jest w pięknej biało- złotej tubce o pojemności 75ml.
Peeling wyglądem i zapachem przypomina mi budyń waniliowy. Jest koloru żółtego i pachnie cudnie. Przyjemny zapach słodkiej ( ale nie mdlącej) wanilii utrzymuje się na dłoniach bardzo długo. Produkt zawiera delikatne drobinki koloru brązowego, które złuszczają martwy naskórek. Użycie tego peelingu to dla mnie sama przyjemność. Nie dość że moje dłonie są miękkie, delikatne i nawilżone to do tego pachną obłędnie. Peeling stosuję 3 razy w tygodniu i moje dłonie po prostu odżyły. Nie zamienię tego produktu na żaden inny.

26 komentarzy:

  1. Jego poprzednik też dobrze się spisywał, pamiętam że zużyłam 2 tubki wtedy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja peelinguje dłonie peelingiem do ciała lub twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zapachy :) z chęcią go wypróbuje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zużyję to co mam to na pewno wypróbuję:) miałam kiedyś staraą wersję

    OdpowiedzUsuń
  5. http://toloveyourselff.blogspot.com/?m=1. Krem jest super :) zaczynam obserwowac i licze na rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same ochy i achy o nim słyszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała ta seria mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też peelinguję dłonie,akurat innym produktem,ale widać rezultaty.

    OdpowiedzUsuń
  10. zapach musi być cudowny.. :) a co do maski z yasumi, kosztuje około 20 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie próbowałam żadnego peelingu do rąk :) ale uwielbiam wanilię w kosmetykach także na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musi mieć bardzo przyjemny zapach ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten zapach! :) Jestem za i również go polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupiłabym go dla samego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto wypróbować, skoro polecasz i ma tak ładny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja obecnie mam peeling z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może jak będzie jakaś promocja to z chęcią go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię krem z tej serii, ale peelingu jeszcze nie widziałam w sklepach. D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ten kremik, ma mocny waniliowy zapach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam taki zapach! Odpręża mnie, relaksuje. A jeszcze jak dobrze działa to sama przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł na notke, fajna taka "recenzja" Ja używam zwykłego kremu i mam sie dobrze :D
    Zaobserwujesz? http://pryzmatobiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie kilka dni temu kupiłam z tej serii krem-maskę do rąk. Też waniliową. No i nie uważam, żeby tak ładnie pachniała, bardzo chemicznie. Za to działanie jest świetne, więc ostatecznie jestem bardzo zadowolona z tego zakupu. Sięgnę może też po peeling, bo pewnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń