PEELING DO STÓP

Cześć dziewczyny!! Chciałabym podzielić się z Wami fajnym i tanim produktem który znalazłam w Biedronce. Jest to złuszczający, gruboziarnisty peeling do stóp BeBeauty Foot Expertiv. Cena tego produktu jest świetna ponieważ kosztował niecałe 3 zł. za 75ml.

OD PRODUCENTA:
Peeling do stóp o działaniu złuszczającym i wygładzającym. Skutecznie usuwa zrogowacenia i zgrubienia naskórka, pozostawiając skórę gładką i nawilżoną. Produkt przeznaczony jest do skóry twardej i zrogowaciałej.
 
 
SKŁADNIKI AKTYWNE:
Kwasy owocowe AHA- o właściwościach złuszczających i wygładzających.
Naturalny gruboziarnisty pumeks - o właściwościach ścierających.
Lanolina - o właściwościach zmiękczających.

SKŁAD:


EFEKTY DZIAŁANIA:
Potwierdzone testem aplikacyjnym po 2 tygodniach regularnego stosowania:
WYGŁADZA -  100%
ZMNIEJSZA SZORSTKOŚĆ - 95%
USUWA ZROGOWACENIA  I ZGRUBIENIA - 90%
ZMIĘKCZA NASKÓREK - 100%


 SPOSÓB UŻYCIA:
Odpowiednią ilość peelingu nanieść na czystą, lekko zwilżoną skórę stóp, energicznie masować a następnie spłukać ciepłą wodą. Stosowany regularnie 2-3 razy w tygodniu zapobiega pękaniu naskórka. Aby uzyskać optymalny rezultat stosować po wcześniejszym wymoczeniu stóp w ciepłej wodzie.
MOJA OPINIA:
Peeling dostępny jest w plastikowej, białej tubce o pojemności 75ml. Jest to jeden z mocniejszych peelingów jakie miałam. Posiada dość dużo kolorowych, twardych drobinek, które rewelacyjnie radzą sobie z usuwaniem zrogowaceń na skórze. Zapach jego nie jest może najładniejszy, ale nie ma to dla mnie znaczenia. Jego zadaniem jest zdzierać naskórek i to robi świetnie. Stopy po zastosowaniu tego produktu są mięciutkie i gładkie. Jestem z niego bardzo zadowolona i coraz częściej przekonuję się do marki BEBEAUTY. Na pewno kupię ten produkt ponownie.

Przedstawiam Wam jeszcze moje ostatnie nowości jakie dostałam w ramach współpracy z firmą Eveline oraz produkty które kupiłam w ostatnim czasie.


Biorę się za testowanie- recenzję produktów poznacie wkrótce. Miłego dnia.
 

7 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji poznać tego peelingu :) a współpracy gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojacie ile wspaniałości - nowości u Ciebie! <3 Peelingu nie miałam, ale przy najbliższej wizycie w biedronce z pewnością po niego sięgnę :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy ;) jak skończę mój obecny to chętnie wypróbuję ten biedronkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię kosmetyków z tej firmy, ale fajnie, że tobie spasował peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę ten peeling wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysl - pumeks w kremie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy blog :)

    http://mariettasophia.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń