KRÓTKA PRZERWA

Cześć dziewczyny!! Dziś chciałam tylko poinformować Was że przez jakiś czas nie będzie mnie na blogu. Powód jest taki, że przez moją okolicę przeszła straszna wichura. Dwa dni byłam bez prądu, mam problem z internetem, ale to jest  nic w porównaniu do reszty. Mam zniszczony dom, ogród, płoty bramę, nie mam połowy dachu itp. Przez ostatnie dni spałam zaledwie kilka godzin. Przez mój dom przewinęło się kilkadziesiąt osób strażaków, policji ..... Jestem załamana a najgorsze jest to że pomagają mi obcy ludzie a najbliższa rodzina nie. :( To sprawia że jestem podwójnie zdenerwowana. Nie będę odpisywać na komentarze ani zaglądać na wasze blogi. Postaram się powrócić jak najszybciej. W tym roku u mnie Świąt wielkanocnych nie będzie:( ale cieszę się że żyjemy i to jest najważniejsze. Życzę Wam zdrowych, pogodnych świat :)

29 komentarzy:

  1. Słyszałam w telewizji. Strasznie Ci współczuję. Oby jak najszybciej udało się Tobie i Twojej rodzinie wyjść z tej tragedii. Trzymaj się Kochana :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję Ci bardzo. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, masakra szczerze współczuję, dobrze jednak, że znajdują się ludzie którzy chcą pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ci współczuję kochana :( Smutne to jest, że w pomoc angażują sie bardziej obcy niż rodzina :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo współczuję :( trzymajcie się!

    OdpowiedzUsuń
  6. To co się teraz dzieje jest okropne. W mojej okolicy też szalał ten huragan, ale nie aż tak jak u Ciebie. Jest mi przykro i życzę Ci żeby mimo wszystko ten świąteczny czas upłynął w atmosferze spokoju i miłości. Trzymaj się !

    OdpowiedzUsuń
  7. Masakra... bardzo współczuję. Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci współczuję... U mnie też był duży wiatr ale wichura przeszła na szczęście obok, jednak kilka lat temu miałam bardzo podobnie. Trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. straszne :( u mnie tez było podobnie ale na szczescie obyło sie tylko na braku internetu. Całuski!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Współczuję Ci... trzymaj się tam dzielnie i mocno!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuje kochana , wracaj jak najszybciej 3maj się cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko tragedia.... współczuje Ci to musiało być straszne. Trzymaj się !

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, bardzo mi przykro :( To musiało być przerażające :( Przesyłam uściski, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymaj się kochana.. Ogromnie współczuję.. :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo Ci współczuję. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymaj się! Najważniejsze, że żyjecie, wszystko będzie dobrze! Z rodziną najlepiej na zdjęciu, od zawsze to powtarzam...

    OdpowiedzUsuń
  17. słyszałam o tych tragediach w telewizji ;( bardzo współczuję. Trzymaj się

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo współczuję... Dobrze, że nikomu z Twojej rodziny nic się nie stało. Obyście jak najszybciej wyszli z tej tragedii.

    OdpowiedzUsuń
  19. o mamo.. trzymaj się kochana!

    OdpowiedzUsuń
  20. masakra, trzymaj się kochana! będzie dobrze ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. o masakra.. współczuję.. najważniejsze, że jesteś cała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. współczuję.. najważniejsze, że jesteś cała ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowita tragedia, cieżko mi sobie wyobrazić coś tak strasznego, szczęście w nieszczęściu że wy jesteście cali. Blogami się nie przejmuj, masz ważniejsze rzeczy teraz... trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymaj się Moja Droga :* Najważniejsze, że nikomu nic się nie stało

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo współczuję :( Straszna sytuacja!

    OdpowiedzUsuń