MASKA ODMŁADZAJĄCA DO WŁOSÓW

Dziś chciałabym Wam opowiedzieć kilka słów o produkcie jaki otrzymałam do testowania od firmy
MARION. Mowa o masce odmładzającej do włosów. Może opiszę kilka słów od producenta:

OD PRODUCENTA:

               Odmładzająca maska 10 w 1

 Hair ANTI-AGE to linia odżywek opracowana z myślą o pielęgnacji włosów dojrzałych, osłabionych i zniszczonych. Innowacyjna formuła opiera się na połączeniu właściwości niezwykłych olejków- kwiatu monoi i oliwy z oliwek działających na włosy regenerująco, odbudowująco i nawilżająco oraz rewolucyjnego składnika Baicapil™, który aktywuje uśpione komórki macierzyste mieszka włosowego, chroniąc je jednocześnie przed starzeniem.
Maska  Odmładzająca  10 w 1 uzupełnia niezbędne składniki odżywcze, które włosy tracą z wiekiem. Rewolucyjna formuła w emulsji.  Zawarte w masce składniki aktywne (Baicapil™, olej monoi, oliwa z oliwek, D-panthenol ) dają  włosom 10 korzyści:
  • Dostarczają włosom substancji odżywczych
  • Redukują rozdwajanie się końcówek
  • Zapobiegają  nadmiernemu wypadaniu,
  • Przywracają gęstość włosów
  • Wygładzają
  • Działają odbudowująco
  • Nadają zdrowy połysk
  • Poprawiają krążenie i odżywienie cebulek
  • Dyscyplinują puszące się włosy
  • Ułatwiają rozczesywanie i rozplątywanie włosów
SPOSÓB UŻYCIA:
APLIKACJA NA MOKRE WŁOSY:
Rozpyl z odległości 20 cm.( włosy krótkie 6-8 aplikacji, włosy średnie 7-12 aplikacji, długie 10-15 aplikacji)
APLIKACJA NA SUCHE WŁOSY:
Rozpylić na włosy od połowy ich długości ( włosy krótkie 2-3 aplikacje, średnie 5-7 aplikacji, długie 4-6 aplikacji.
 
 
SKŁAD:                                                                                                                                          

MOJA OPINIA:
Maska zamknięta jest w buteleczce z atomizerem o pojemności 150 ml. Kolor produktu w opakowaniu jest biały, ale po rozpyleniu na włosy jest niewidoczny. Maska jest bardzo wydajna.
Używam jej od kilku tygodni prawie co dzień i zużyłam dopiero pół buteleczki. Zapach produktu jest piękny słodki, owocowy. Bardzo długo utrzymuje się na włosach co mnie bardzo cieszy. Nieraz nawet słyszę pytanie jakich perfum dziś użyłam :) a to tylko ta maska tak pachnie. Muszę przyznać że produkt rewelacyjnie się u mnie sprawdza nie obciąża włosów, wygładza je i nadaje piękny połysk. Na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie pielęgnacji moich włosów bez tego produktu. Po prostu przyjemne z pożytecznym- piękny, długotrwały zapach i zadbane lśniące włosy. Miałyście już tą maskę?? ciekawa jestem Waszego zdania:) 
 

17 komentarzy:

  1. Kosmetyki Marion do włosów bardzo mnie ciekawią :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. odmładzająca maska do włosów hmm

    OdpowiedzUsuń
  3. Testuje zobaczymy jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jej, ale ona bardzo mnie kusi od kilku dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z marionu miałam tylko mgiełkę do włosów ale miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam ale bardzo lubię marion.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że włosy mogą potrzebować odmłodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię produkty Marionu (Mariona?) do włosów, ale zawsze sceptycznie podchodzę do rewelacji typu "6 w 1", "10 w 1" i "20 w 1" :P Niemniej czuję się skuszona i zapewne wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo nawet nie wiedziałam o istnieniu takiego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak lubię kosmetyki Marion, tak tej maski bym u siebie nie używała, bo po pewnym czasie prawdopodobnie zaczęłaby wysuszać moje i tak już suche pokręcone włosy - alcohol denat. ma aż na trzecim miejscu w składzie :(
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie słyszałam o tym produkcie, odmładzająca maska czego to nie wymyślą myślałam że odmładzające to są kremy :) ale perspektywa pachnących i błyszczących włosów mnie kusi :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Marionu miałam olejki - bardzo byłam zadowolona :) Maski niestety nie znam.

    OdpowiedzUsuń