WANILIOWY KREM- MASKA DO RĄK I PAZNOKCI + wyniki rozdania

Ostatnio moje dłonie są bardzo spierzchnięte. Na ratunek przyszedł mi krem- maska do rąk z masłem Shea. Produkt już po pierwszym użyciu przynosi ulgę dla dłoni a do tego jak pachnie:)

Eveline Cosmetics

Waniliowy Krem-Maska do Rąk i Paznokci intensywnie regeneruje i zapewnia długotrwałe nawilżenie nawet najbardziej suchej skórze dłoni. Innowacyjna formuła oparta na  ARGAN REGENERATIVE COMPLEX™ odżywia dłonie sprawiając, że stają się one aksamitnie gładkie oraz wzmacnia  paznokcie. Chroni wrażliwą skórę przed działaniem czynników zewnętrznych. Regularne stosowanie zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry dłoni.

ARGAN REGENERATIVE COMPLEX™ - unikalny kompleks regenerujący, który natychmiast przynosi ulgę suchej skórze. Zawiera olejek arganowy, masło shea, kompleks witamin A+E+F, d-panthenol, alantoinę, olejek z kiełków pszenicy i naturalną betainę.


STOSOWANIE:
 Kilka razy dziennie niewielką ilość kremu wmasować w umytą skórę dłoni.


MOJA OPINIA:
Krem zamknięty jest w złotej tubce o pojemności 50ml. Zapach produktu jest po prostu boski - słodki waniliowy. Konsystencją jak i zapachem przypomina budyń waniliowy. Jest dość gęsty,  doskonale rozprowadza się na dłoniach. Produkt  szybko się wchłania, pozostawiając skórę delikatnie nawilżoną i niesamowicie pachnącą. Delikatny zapach słodkiej wanilii utrzymuje się długo na moich dłoniach. Nawet po umyciu rąk jest nadal wyczuwalny. Bardzo polubiłam ten produkt nie tylko za działanie ale także za piękny zapach. Nie rozstaję się z nim na krok.  Miałyście już może ten kremik jestem ciekawa czy Wam także przypadł do gustu.

Dziś przychodzę w końcu z wynikami rozdania.
Losowanie odbyło się niestety na zasadzie karteczek.
Córka wylosowała zwycięzcę   :    MSTRZAL
SERDECZNIE GRATULUJĘ!!!
Dziękuję wszystkim osobom które wzięły udział, wkrótce postaram się zorganizować nowe rozdanie:)
 


20 komentarzy:

  1. Waniliowe aromaty w kosmetykach mi odpowiadają, dlatego krem do rąk chętnie poznam po uszczupleniu kilku innych specyfików do dłoni:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zwyciężczyni , kremiku nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go jeszcze :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni!
    A produktu, o którym piszesz nie znam,...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!

    Ciekawi mnie bardzo zapach tego krmeu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skusiłabym się na niego ze względu na wanilię! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, wanilię uwielbiam, więc na pewno przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go i bardzo lubię :) zapach ma wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam tego kremu jeszcze, gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę go wypróbować :D Nieustannie szukam nowych kremów więc pewnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam krem-serum z serii argan &vanilla - bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe wanilie bardzo lubie w kosmetykach!

    OdpowiedzUsuń
  13. zapach musi być obłędny :)
    martynatesuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten zapach, mam peeling z tej serii do dłoni :))
    Poza tym... dziękuję! Jestem zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, ze krem by mi przypasował ;) Gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. na pewno musi byc niezwykly

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :)
    Mam nadzieję, że szkody wyrządzone przez wichurę już są trochę opanowane i wszystko zmierza ku dobremu! Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, pomału do przodu, dziękuje i pozdrawiam:)

      Usuń
  18. Nie miałam, ale lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń