WIBO EYEBROW STYLIST

Dziś przychodzę do Was z moim ulubieńcem do brwi a dokładnie z żelem stylizującym do brwi firmy WIBO.
Żel kupiłam w drogerii, za 9,50zł. Kolor jaki wybrałam to brąz.


OD PRODUCENTA:
Tusz do stylizacji brwi
-wyeksponowany kolor oczu
-dopasowanie brwi do kształtu twarzy
-skorygowanie niedoskonałości poprzez optyczne zagęszczenie brwi


Pomocna przy codziennych zabiegach upiększających może okazać się nowość firmy Wibo - Eyebrow Stylist. Jest to brązowy tusz do stylizacji brwi, dzięki któremu w prosty i szybki sposób, będziemy mogli podkreślić brwi i nadać im idealny kształt. Zastosowanie kosmetyku pozwoli skorygować niedoskonałości brwi: optycznie je zagęści, doda koloru oraz zatuszuje nierówności. Dodatkową zaletą tuszu jest żelowa konsystencja, która pozwala na równomierną i dokładną aplikację kosmetyku.


MOJA OPINIA:
Żel jest w opakowaniu identycznym jak tusz do rzęs. Posiada szczoteczkę, która niestety nabiera zbyt dużo produktu. Na początku nakładania żelu nieźle się namęczyłam. Stosując sam żel na brwi, niestety efekt mi się nie podobał. Wydawały się one sklejone, nierównomiernie pokryte ( miejsca gdzie potrzebowałam uzupełnić pozostawały puste) Kolor brązowy jakoś wpadał mi w grafitowy. Byłam zawiedziona. Spróbowałam innego sposobu- na brwi nałożyłam delikatnie jak zawsze cień do brwi i dopiero wtedy cieniutkim pędzelkiem starałam się nanieść żel by dodatkowo je podkreślić. To był strzał w dziesiątkę:) Moje brwi wyglądają o niebo lepiej, niż wtedy gdy używałam samego cienia. Są teraz ładnie i równomiernie podkreślone, delikatnie lśnią a produkt utrzymuje się dosłownie cały dzień. Brwi moim zdaniem wyglądają bardzo naturalnie, teraz nie wyobrażam sobie dnia bez aplikacji żelu, ale dopiero na cień :) Ciekawa jestem jak sprawdziłby się czarny kolor, czy efekt niebyłby zbyt mocny. Miałyscie może już ten żel?? Ciekawa jestem co o nim sądzicie:)

26 komentarzy:

  1. Dla mnie jest okej, ale lekko się świeci i to mi w nim nie odpowiada :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam go na promocji w Rossmannie i jestem z niego bardzo zadowolona :) nawet bez nakładania cieni

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się polubiłam z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam go w Rossmanie, chyba za słabo się rozglądałam. :( Muszę zakupić koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny produkt z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda kusząco. Ja musiałabym chyba czarny sprawdzić bo włoski mam typowo czarne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początku też się z nim męczyłam :D Faktycznie nie uzupełnia, ale podobnie jak Ty użyję cieni i jest już ok :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie jakby wpadał w grafit, ale dużo dobrego o nim czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę ! W ogóle o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam, zazwyczaj używam cienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmm nie miałam, ja zazwyczaj kredki używam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze takiego zelu, ale faktycznie czytałam, ze lepiej je nakładać na cień. Obecnieużywam cienia z theBalm i jestem bardzo zadowolona, choć brakuje mi połysku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam samego cienia i nie mogę powiedzieć złego słowa na taką opcję :) Tylko że brwi mam raczej ujarzmione, nie ruszają się zbytnio w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiesz, czy mają w ofercie coś bardziej skierowanego w rudości? Lubię żele do brwi, ale z tej firmy jeszcze nie wypróbowałam żadnego, więc wszystko przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie wiem widziałam tylko ten brąz i czarny:(

      Usuń
  15. Fajny odcień :) patrząc na opakowanie, myślałam że to będzie taki ciepły brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny odcień :) patrząc na opakowanie, myślałam że to będzie taki ciepły brąz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam chęć wyprówać jakijś farbki takie zele ze szczoteczkami u mnie sie nie sprawdzaja

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama w końcu kupiłam żel do brwi z Catrice iii albo nie potrafię go używać, albo efekt w ogóle mnie nie przekonuje ;) jeszcze niedawno kusił mnie też żel z MAC, ale chyba nie zaryzykuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam żel do Brwi z Catrice, ale kolor tego z Wibo bardzo mi się podoba. Mam czarne brwi, ale nie podkreślam ich czarnymi kosmetykami bo wyglądam wtedy jak wiedźma :D

    OdpowiedzUsuń
  20. też go posiadam, ale nie wiem czy tylko ja mam taki problem, gdyż za każdym razem wydostaje mi się strasznie duża ilość produktu na szczoteczke i przez to ciężko mi pomalować brwi, mimo iż i tak staram się ściągnąć nadmiar produktu.

    OdpowiedzUsuń