Lakiery cd.


Cześć !!!  Wracam po dłuższej przerwie, ostatnio byłam zajęta i nie miałam czasu na bloga :( 
 Teraz biorę się za pracę:) Dziś chciałabym pokazać Wam  lakiery jakie zakupiłam na sezon wiosenno- letni. 

W poprzednim poście przedstawiłam dwa lakiery, które są moimi ulubieńcami zwłaszcza ten piękny nudziak. Dziś troszkę inne kolorki. Może zacznę od lakierów kupionych w Avonie. Pierwszy z nich to śliczny, beżowy kolor, który jest po prostu obłędny. Mowa o żelowym lakierze do paznokci Avon- Barely There. Lakier  utrzymuje się na pazurkach ok. pięciu dni, więc jak na mnie to i tak długo. Cena jaką zapłaciłam to 10, 99zł. Lakier bardzo ładnie się rozprowadza, nie robi smug. Do pełnego krycia trzeba nałożyć dwie warstwy lakieru. Dodatkowym plusem jest błyskawiczne schnięcie. Drugim lakierem zakupionym w Avonie to diamentowy lakier Agate. Trwałość tego lakieru jest bardzo długa ( ok. tygodnia), schnięcie także bardzo szybkie. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy ( na zdjęciu jedna warstwa lakieru). Cena  10,99 zł.
                                                                 Lakier Barely There - Avon

                                                                   Lakier Agate - Avon

Kolejny lakier to Eveline nr. 933. Lakier ma bardzo fajny szeroki pędzelek, schnie dość szybko, do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Kolor bardzo mi się podoba, idealny na lato, niestety gorzej z trwałością. Po nałożeniu na paznokcie już po dwóch, trzech dniach mam odpryski i niestety muszę go zmyć. Z niego jestem najmniej zadowolona ze względu na trwałość. 
To już wszystkie lakiery jakie kupiłam, nie jest ich dużo, ale myślę że kolory są całkiem fajne . Jestem ciekawa czy jakiś kolor wpadł Wam w oko:)

16 komentarzy:

  1. Mam z Avonu srebrny z serii mineral crush i bardzo mi się podoba, ale nie jest zbyt trwały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie mialam lakierow z avonu preferuje GR

    OdpowiedzUsuń
  3. Eveline i ten Agate bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten nudziaczek jest po prostu śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te dwa z Avonu :) Uwielbiam ich lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne kolory i masz bardzo ładny kształt płytki paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten ostatni kolor najbardziej mi się podoba, taki wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory, tak jak nie lubię firmy Avon, tak lakiery mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory ale najbardziej przemówił do mnie błękit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten z eveline mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I love the nails.

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń