Marion maseczka z olejkiem arganowym.

Marion 60 sekundowa maseczka z olejkiem arganowym- pomaga zregenerować włosy już po 60 sekundach. Zawarte w maseczce wysoko skoncentrowane składniki aktywne wnikają głęboko we włosy, odbudowując strukturę zniszczonych włosów od wewnątrz. Włosy stają się zdrowsze,  gładsze i są jedwabiste w dotyku. Doskonale rozprowadza się na włosach, nie obciążając ich. Widoczny efekt już po jednym użyciu!Opakowanie starcza na 2 użycia!
Formuła zawiera bogaty w glicerydy oraz witaminy olejek arganowy, pochodzący z upraw ekologicznych, potwierdzonych certyfikatem Ecocert.

Marion Kosmetyki 
 Olej pomaga zapewnić włosom 7 efektów:
  • przywraca piękny połysk
  • regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza
  • ułatwia rozczesywanie i układanie
  • wzmacnia i nawilża
  • nadaje miękkość i elastyczność
  • chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych
  • zapobiega puszeniu się włosów

SPOSÓB UŻYCIA :
Rozprowadzić na umyte, wilgotne włosy, aż po same końcówki. Zmyć po 60 sekundach. Opakowanie starcza na 2 użycia. Stosować 2 razy w tygodniu.

MOJA OPINIA:
Maseczka zamknięta jest w żółtej saszetce o pojemności 15 ml. Opakowanie posiada dozownik, dzięki któremu łatwo możemy otworzyć i zamknąć produkt. Jest to bardzo fajne rozwiązanie, ponieważ maseczka się nie wyleje i możemy spokojnie użyć ją jeszcze raz. Maseczka jest koloru kremowego, pachnie obłędnie. Zapach produktu jest bardzo ładny, słodki. Produkt dobrze rozprowadza się na włosach. Po użyciu moje włosy łatwo się rozczesywały,  były miękkie i lśniące. Szkoda że maseczka jest tylko na dwa użycia, ponieważ chętnie stosowałabym ją dłużej. Z drugiej strony taka podręczna, mała saszetka bardzo przyda się na wakacyjne wyjazdy.

9 komentarzy:

  1. własnie szykuje kosmetyczkę na wyjazd;) coś wiec dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje włosy nie przepadają za olejkiem arganowym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie maseczki, akurat na wyjazd :) Chętnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jej nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj uwielbiam ten zapach :) Moim włosom służy ta maseczka od czasu do czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji wypróbować tej maseczki, a brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym produkcie, ciekawe jak u mnie by się spisał.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. moim włosom by się to przydało :)

    OdpowiedzUsuń