GR i Lovely - lakiery

Cześć dziewczyny!! Dziś postanowiłam napisać kilka słów o moich ulubionych lakierach, które niedawno zakupiłam. Jako pierwsze pokaże Wam dwa lakiery które skradły moje serce. Pierwszy z nich to lakier Lovely Nude.  Kolor jaki posiadam to nr. 7.
LOVELY:
Lakiery Nude to specjalnie dobrane kolory o cielistej kolorystyce. Manicure przygotowany tymi lakierami idealnie dopasuje do codziennej jak i wieczorowej stylizacji, gdzie główną atrakcją jest Twoja delikatnie podkreślona uroda. Lakier opracowany jest na bazie o wysokiej trwałości i połysku.


Lakier bardzo ładnie rozprowadza się na paznokciach. Do pełnego krycia potrzebna sa dwie warstwy lakieru. To co bardzo lubię w tym lakierze to piękny nudziakowy kolor i szybkie schnięcie. Cena produktu to ok. 6 zł. Myslę że za taką cenę warto się na niego skusić.



 GOLDEN ROSE :
 Color Expert Nail Lacquer to nowa linia lakierów do paznokci. Szeroki pędzelek oraz doskonałe krycie zapewnia łatwą aplikację. Seria zawiera aż 98 odcieni o wysokim połysku i długotrwałej formule.

 

 Lakier ma bardzo fajny szeroki pędzelek, co ułatwia nakładanie lakieru. Bardzo szybko schnie. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy lakieru. Kolor lakieru bardzo mi sie podoba, jest bardzo delikatny, koralowy. Schnie bardzo szybko. Lakier kupiłam na stoisku Golden Rose za cenę 5.99 zł. , numer 64.

Lakiery  te utrzymują się u mnie ok. czterech dni. Zdjęcia były robione w czwartym dniu i widać już małe odpryski. W kolejnym poście postaram się pokazać Wam pozostałe lakiery które kupiłam.

MARION BIAŁA GLINKA


                    MASECZKA ODŻYWCZA - BIAŁA GLINKA FIRMY MARION
Seria maseczek sporządzonych na bazie glinek, które dają natychmiastowy efekt w postaci poprawy wyglądu skóry, przewyższający niejednokrotnie działanie kremów i innych preparatów kosmetycznych. Badania dermatologiczne dowodzą, że glinka nie uczula, nie podrażnia i nie wysusza skóry.

Cera sucha i wrażliwa
Maseczka do twarzy na bazie białej glinki. Wyjątkowo delikatna, polecana szczególnie do cery wrażliwej, zmęczonej, naczynkowej, suchej i normalnej. Bogata w mikroelementy, sole mineralne oraz aluminium, który ma doskonale właściwości ściągające, gojące i zabliźniające. Koi, łagodzi podrażnienia, rewitalizuje i wygładza cerę. Doskonale odżywia pozbawioną jędrności i napięcia skórę.

STOSOWANIE

  • Stosować należy raz w tygodniu lub rzadziej, w zależności od potrzeb.
  • Produkt w 100 proc. naturalny
  • Bezzapachowy      
 SPOSÓB UŻYCIA:
Zawartość opakowania wymieszać z przegotowaną wodą lub wodą mineralną ( 10ml ok. 2 łyżeczki) do uzyskania konsystencji gęstej papki.  Do mieszania nie używać metalowych przedmiotów. Grubą warstwę nałożyć na twarz i pozostawić do wyschnięcia ( ok. 20 minut.) Dokładnie zmyć ciepłą wodą i nałożyć krem. Stosować najwyżej raz w tygodniu lub rzadziej, w zależności od potrzeb.

MOJA OPINIA:
Maseczka znajduje się w niebieskiej saszetce o pojemności 8g. Na początku produkt mnie nie przekonywał, ponieważ maseczkę trzeba rozrobić z wodą a ja nie mam za bardzo czasu żeby się w to bawić.  Zawsze idę na łatwiznę i kupuję gotowe produkty. Zrobienie maseczki nie zajęło jednak dużo czasu a efekt jaki uzyskałam po zastosowaniu produktu był świetny. Maska nałożona na twarz zastyga, trzeba uważać bo może się kruszyć - lepiej wtedy się nie uśmiechać :) . Po wyschnięciu maseczki przemywamy twarz ciepłą wodą. Produkt bardzo łatwo się zmywa. Efekt po użyciu maski - skóra jest dobrze odżywiona, nawilżona, delikatna i miła w dotyku. Myślę że produkt jest godny polecenia.

WIBO EYEBROW STYLIST

Dziś przychodzę do Was z moim ulubieńcem do brwi a dokładnie z żelem stylizującym do brwi firmy WIBO.
Żel kupiłam w drogerii, za 9,50zł. Kolor jaki wybrałam to brąz.


OD PRODUCENTA:
Tusz do stylizacji brwi
-wyeksponowany kolor oczu
-dopasowanie brwi do kształtu twarzy
-skorygowanie niedoskonałości poprzez optyczne zagęszczenie brwi


Pomocna przy codziennych zabiegach upiększających może okazać się nowość firmy Wibo - Eyebrow Stylist. Jest to brązowy tusz do stylizacji brwi, dzięki któremu w prosty i szybki sposób, będziemy mogli podkreślić brwi i nadać im idealny kształt. Zastosowanie kosmetyku pozwoli skorygować niedoskonałości brwi: optycznie je zagęści, doda koloru oraz zatuszuje nierówności. Dodatkową zaletą tuszu jest żelowa konsystencja, która pozwala na równomierną i dokładną aplikację kosmetyku.


MOJA OPINIA:
Żel jest w opakowaniu identycznym jak tusz do rzęs. Posiada szczoteczkę, która niestety nabiera zbyt dużo produktu. Na początku nakładania żelu nieźle się namęczyłam. Stosując sam żel na brwi, niestety efekt mi się nie podobał. Wydawały się one sklejone, nierównomiernie pokryte ( miejsca gdzie potrzebowałam uzupełnić pozostawały puste) Kolor brązowy jakoś wpadał mi w grafitowy. Byłam zawiedziona. Spróbowałam innego sposobu- na brwi nałożyłam delikatnie jak zawsze cień do brwi i dopiero wtedy cieniutkim pędzelkiem starałam się nanieść żel by dodatkowo je podkreślić. To był strzał w dziesiątkę:) Moje brwi wyglądają o niebo lepiej, niż wtedy gdy używałam samego cienia. Są teraz ładnie i równomiernie podkreślone, delikatnie lśnią a produkt utrzymuje się dosłownie cały dzień. Brwi moim zdaniem wyglądają bardzo naturalnie, teraz nie wyobrażam sobie dnia bez aplikacji żelu, ale dopiero na cień :) Ciekawa jestem jak sprawdziłby się czarny kolor, czy efekt niebyłby zbyt mocny. Miałyscie może już ten żel?? Ciekawa jestem co o nim sądzicie:)

BELL HYPOALERGICZNA FARBKA DO UST

Cześć dziewczyny!! Dziś przychodzę do Was z moim nowym produktem do ust. Jest to hypoalergiczna farbka firmy Bell. Produkt kupiłam w drogerii za ok. 10 zł. Od jakiegoś czasu szukam jakiejś fajnej szminki, która bardzo długo będzie utrzymywać się na moich ustach.
Hypoalergiczna farbka do ust firmy BELL.
Specjalna formuła sprawia, że usta są gładkie oraz równomiernie pokryte kolorem. Wystarczy niewielka ilość kosmetyku, by uzyskać intensywny kolor oraz permanentny  makijaż na wiele godzin. Nie klei i nie wysusza ust.


MOJA OPINIA:
Farbka przypomina błyszczyk do ust. Ma fajny aplikator, którym można łatwo nałożyć ją na usta.
Po nałożeniu kolor jest delikatny, ale z każdą minutą staje się coraz bardziej intensywny. Farbka wysycha na ustach i jest zupełnie nie wyczuwalna. Bardzo lubię taki efekt, bo nie cierpię lepiących się ust. Kolor utrzymuje się dość długo. Przy jedzeniu, piciu wytrzymuje u mnie bez poprawki ok. 2 godzin.
Gdy nałożyłam tester w drogerii na rękę, kolor  po prostu był nie do zdarcia. Niestety na moich ustach nie ma już takiego efektu. Produkt wysusza usta, i podkreśla skórki, więc niektórym może to przeszkadzać  (ja jakoś daję radę)  Kolor jaki wybrałam to numerek 04- koral, który niestety na moich ustach wpada bardziej w pomarańcz. Jestem zmuszona szukać czegoś nowego, choć nie oceniam tego produktu bardzo źle. Czy znacie może jakąś szminkę która jest nie do zdarcia??? :) Będę  wdzięczna  za propozycję:) 



ODŻYWCZY OLEJEK DO CIAŁA

Kolejnym produktem otrzymanym od firmy Marion jest odżywczy olejek do ciała. Na początku jak zawsze przedstawię Wam opis producenta.

OD PRODUCENTA:
Inteligentna, multifunkcyjna formuła przeznaczona jest do każdego rodzaju skóry. Zawiera kombinację drogocennych olejków: arganowego, ze słodkich migdałów, ze słonecznika oraz witaminę E, które doskonale odżywiają skórę, powodując jej wygładzenie i rozświetlenie.

MULTIFUNKCYJNA FORMUŁA  - ODŻYWIENIE SKÓRY  +  MASAŻ CIAŁA

Lekka konsystencja mgiełki pozwala na łatwe i równomierne rozprowadzenie produktu na skórze. Sucha formuła olejku błyskawicznie się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy i nie plamiąc ubrań. Przyjemny i lekki zapach olejku zapewnia poczucie świeżości.
 

0% konserwantów, silikonów i, barwników

SPOSÓB UŻYCIA:
Nanieść olejek na dłoń i rozprowadzić na suchej lub lekko wilgotnej skórze całego ciała, delikatnie masując. Do codziennego stosowania. Można używać do masażu ciała.



MOJA OPINIA:
Olejek zamknięty jest w plastikowej, zielonej buteleczce o pojemności 150ml. Buteleczka zawiera atomizer, dzięki któremu możemy łatwo aplikować produkt na skórę. Olejek dozowany jest w postaci mgiełki, co jest bardzo korzystne, ponieważ nie wylewa się z rąk.  Produkt bardzo łatwo się rozprowadza i błyskawicznie wchłania, pozostawiając skórę nawilżoną i delikatną w dotyku. Zapach jest bardzo przyjemny słodki a za razem lekko cytrusowy. Dużym plusem jest fakt,że produkt nie zawiera silikonów i barwników.  Olejek jest bardzo wydajny, wystarczy jedna lub dwie aplikację na dany obszar ciała. Nie powinno się nakładać go dużo, ponieważ wtedy skóra jest tłusta. Olejek na pewno sprawdzi się w lecie, kiedy będziemy potrzebować większego nawilżenia skóry po opalaniu.
Stosowałyście może ten produkt?? Jestem ciekawa czy go polubiłyście :)