CATRICE FLAMASTER DO BRWI- LONGLASTING BROW DEFINER

Cześć dziewczyny, kilka dni temu robiłam małe zakupu w drogerii internetowej. Jednym z produktów jakie kupiłam to flamaster do brwi CATRICE. Byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzi i ile godzin utrzyma się na brwiach. W drogerii zapłaciłam za produkt 15,99zł.

OD PRODUCENTA:

SPECJALISTA DS. BRWI
Innowacyjny trwały flamaster do brwi z unikalną płynną formułą zapewnia naturalny kolor i podkreślenie brwi. Możesz widocznie pogrubić brwi i wyrównać wszelkie niedoskonałości dzięki niezwykle cienkiemu aplikatorowi. Unikalna formuła zapewnia trwałość bez smug.


DOSTĘPNE KOLORY:
- 020 flASHy Brows             
- 030 Chocolate Brow'nie
- 040 Brow'dly Presents



KOLOR JAKI POSIADAM TO 040 BROW'DLY PRESENTS
MOJA OPINIA:
Flamaster jest bardzo wygodny w użyciu. Posiada cienki pędzelek, dzięki któremu możemy namalować  kreski w brakujących miejscach gdzie nie mamy włosków. Szczerze mówiąc to myślałam że pędzelek będzie bardziej twardy, ale i tak produkt daje radę. Efekt po nałożeniu flamastra jest bardzo delikatny, naturalny. Produkt utrzymuje się na brwiach prawie cały dzień, nie rozmazuje się i nie ciemnieje. Ja posiadam odcień 040 i myślę nad kupnem ciut ciemniejszego, choć boję się by efekt nie był przerysowany. Przyznam że na początku byłam dość sceptycznie nastawiona do koloru jaki wybrałam jak i samego produktu. Po kilku stosowaniach przekonałam się że produkt nie jest zły i można szybko podkreślić nim brwi. Myślę że warto wypróbować flamaster ja jestem zadowolona i myślę że skuszę się na niego ponownie.


 

11 komentarzy:

  1. Ja nie mogę przekonać się do takich aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje brwi są bardzo cienkie, więc muszę czymś je podkreślić. U mnie ten produkt sprawdza się lepiej niż cienie do brwi które dotychczas stosowałam ;)

      Usuń
  2. Nie przepadam za takimi flamastrami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dość ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny flamaster z Artedco, ale niestety kolor jest nietrafiony :/ Sam pomysł na produkt bardzo mi się podoba i na pewno będę się rozglądać za czymś w tym stylu. Może nawet sięgnę po ten z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i nawet identyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę wypróbować te produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele dobrego o niej już słyszałam, muszę też się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go ! Ale to nie jest stanowczo produkt dla mnie. Nie trafiłam z kolorem a w dodatku nie podobał mi sie efekt końcowy. Z chęcią zaobserwuje Twojego bloga :)
    Zapraszam do mnie:
    www.lady-angelique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W formie flamastra nie miałam do tej pory tego typu kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  10. szukam dobrego produktu do brwi, a szczególnie łatwego w aplikacji, myślę że ten produkt może mi się spodobać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń