ESSENCE Żelowa maskara do brwi Make me brow

Cześć dziewczyny!!!
Dziś przedstawiam Wam kolejną nowość u mnie jest to ESSENCE żelowa maskara do brwi Make me brow 01. Już dawno zastanawiałam się nad kupnem tej maskary. Chciałam zobaczyć jak będzie się sprawdzać sama i w połączeniu z flamastrem Catrice. (poprzedni post) Za maskarę zapłaciłam 10,99zł.


 OD PRODUCENTA:

                                 ESSENCE Żelowa maskara do brwi Make me brow 01

 3w1 - kolor, gęstość i kształt! żel koloryzujący zawiera drobne włókienka, które wypełniają luki w brwiach, pięknie je modelując i nadając im pożądany kształt.


SKŁAD:
 AQUA (WATER), ALCOHOL DENAT., VP/VA COPOLYMER, GLYCERIN, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, BUTYLENE GLYCOL, CAPRYLYL GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, NYLON-6, DISODIUM EDTA, GALACTOARABINAN, TROPOLONE, SODIUM HYDROXIDE, MICA, SILICA, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


DOSTĘPNE KOLORY:
- 01 blondy brows,
- 02 browny brows

MOJA OPINIA: 
Żelowa mascara do brwi zastąpiła mojego ulubieńca z Wibo, niestety nie sprawdziła się tak dobrze. 
Zacznę może od plusów: mascara posiada cienką szczoteczkę, którą bardzo dobrze nakłada się produkt na brwi. Nie skleja włosków i nie błyszczy się, daje naturalny efekt. Niestety wybrałam chyba nieodpowiedni dla mnie odcień, który nie podoba mi się po nałożeniu na brwi. Mimo użycia mascary potrzebuję także innego produktu do uzupełnienia brakujących włosków. Myślę że jest to produkt dla osób które mają gęste brwi i  potrzebują tylko delikatnie je ujarzmić. Niestety mascara ma tylko dwa odcienie, jaśniejszy który ja posiadam na pewno sprawdzi się u blondynek.  Ja nie jestem za bardzo zadowolona z tej mascary. O wiele lepiej sprawdził się u mnie produkt Wibo. Na pewno nie kupię jej ponownie.

 

9 komentarzy:

  1. mogłaby występować w jeszcze jednym odcieniu :) Ale jestem jej ciekaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że mascary do brwi mają taką małą gamę kolorystyczną :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną z Bell, ale ciemniejszy odcień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wcale nie używam takich pisaków :(
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli będę się trzymać od niego z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie skuszę się. Obecnie mam nowy żel do brwi Golden Rose i jestem zakochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi by się raczej spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej mascary, ogólnie nie używam niczego do brwi ;-)

    OdpowiedzUsuń