MISS SPORTY PUMP UP BOOSTER

Miss Sporty miękki eyeliner w kredce używam od około dwóch miesięcy. Produkt kupiłam za nie całe 12zł. i sprawdza się rewelacyjnie. Producent opisuje produkt jako eyeliner, jednak dla mnie jest to cień w kredce lub rozświetlacz w kredce. 

Bardzo lubię nakładać  ten produkt w wewnętrznych kącikach oczu. Stosuję go też do delikatnego rozświetlenia okolic ust, zdarza mi się go delikatnie nałożyć na policzki i też wygląda świetnie. Kredkę nakładam także na powiekę co daje delikatną poświatę. Naprawdę jest dużo zastosowań tego produktu. 


 Mój eyeliner jest koloru 003 LUMINOUS BEIGE - jest to delikatny, szampański odcień. W drogerii były dostępne także w kolorze turkusowym,czarnym i brązowym. Mi ten kolorek najbardziej przypadł do gustu. Jeśli chodzi o trwałość to produkt utrzymuje się prawie cały dzień.


Eyeliner posiada odkręcaną nakrętkę a kredka jest wysuwana i nie trzeba jej temperować co jest bardzo fajne. Produkt starcza na bardzo długo, nie wysycha.

Konsystencja jest kremowa i bardzo łatwo się nakłada. Kredka nie rozmazuje się w ciągu dnia.
Ja jestem mile zaskoczona tym kosmetykiem, przyznam że wcześniej nie używałam produktów tej firmy- chyba czas się przekonać.

7 komentarzy:

  1. Nigdzie go wczesniej nie widzialam, a moze dlatego, że jakos nie odwiedzam szafy miss sporty :) Ale teraz chyba tam popatrze jak bede na zakupach :))
    Zapraszam do mnie :) Reaguję na każdą obserwacje :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dawno nie miałam produktów tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz go widzę, ale ślicznie się prezentuje, ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, ma tyle zastosowań :)

    OdpowiedzUsuń