WIBO FIXING POWDER

Mimo że mamy zimę moja mieszana cera wymaga dość mocnego matowienia. Nie lubię efektu gdy moja cera się błyszczy, więc tym razem postanowiłam wypróbować puder sypki Wibo. Słyszałam dużo bardzo dobrych opinii na jego temat. Więc i ja postanowiłam go mieć. Czy się sprawdził??




PRODUCENT:   

Wibo Fixing Powder to półtransparentny utrwalacz makijażu w sypkim pudrze. Matuje, utrwala zarówno podkład i korektor. Zapewnia idealną bazę wyjściową do aplikacji różu i rozświetlacza. Jego drobno zmielona konsystencja ułatwia dopasowanie do każdego rodzaju podkładu. Zawarty w pudrze sypkim Wibo Fixing Powder kolagen działa nawilżająco i regenerująco.



 

MOJA OPINIA:  

Puder Wibo Fixing Powder zamknięty jest w plastikowym, małym słoiczku w którym mamy siteczko. Produkt nakłada się wygodnie, wystarczy usypać małą ilość produktu na sitko i nabrać pędzelkiem. Puder ma jasny, cielisty kolor, zapach jest bardzo przyjemny. Konsystencja produktu jest drobno zmielona. Po rozprowadzeniu na twarz puder jest nie widoczny, szybko wtapia się w skórę.
Jeśli chodzi o matowienie skóry, fakt robi to ale na kilka godzin. Po południu niestety muszę poprawić makijaż. Puder nie zapycha i nie wysusza skóry. Myślę że Fixing Powder doskonale sprawdzi się u osób, które nie wymagają mocnego matu. Dla osób ze skórą mieszaną lub tłustą może się nie sprawdzić. Mimo to myślę że warto go wypróbować, zwłaszcza że kosztował ok. 10 złotych.




6 komentarzy:

  1. Chyba to będzie mój kolejny puder, już jakiś czas przymierzam się do sypkiego. Boje się w ich przypadku, że za dużo nabiorę i będę miała mąkę na twarzy :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przymierzam się do rozświetlacza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go i z czystym sumieniem polecam każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. great product!!!!have a good day!!!!������������

    OdpowiedzUsuń